י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מעבר לאפיק חדש

ערוץ 20 יחל לשדר מאולפנים חדשים במודיעין

ערוץ 20 חתם היום על הסכם שכירות עם אולפני הטלוויזיה בעיר מודיעין, לשעבר אולפני הטלוויזיה של "התאגיד" ו"ערוץ 9". האולפנים החדשים במודיעין יפעלו במקביל לאולפני הערוץ הפועלים כיום בירושלים

ערוץ 20 יחל לשדר מאולפנים חדשים במודיעין
אופלן שידור ערוץ 20 צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

במסגרת ההכנות לקראת המעבר הקרוב לאפיק 14 בשלט, 'ערוץ 20' מתרחב וחתם היום (שלישי) על הסכם שכירות עם אולפני הטלוויזיה בעיר מודיעין, לשעבר אולפני הטלוויזיה של "התאגיד" ו"ערוץ 9".

האולפנים החדשים במודיעין יפעלו במקביל לאולפני הערוץ הפועלים כיום בירושלים. השידורים יחולקו כך שתכניות האקטואליה ישודרו מהאולפנים החדשים ממודיעין, ואילו שידורי החדשות ימשיכו להיות משודרים מאולפני הערוץ בירושלים כמחויב בחוק.

אבי שמידט, מנכ"ל ערוץ 20: "הערוץ משלים את ההכנות לקראת המעבר לאפיק 14. אנו מתרגשים להוביל לשינוי אמיתי בשיח התקשורת בישראל ומכינים לקהל צופינו עוד מגוון הפתעות לטובת חווית צפייה מושלמת."

כזכור, מועצת הרשות השנייה אישרה לפני מספר חודשים, את זכייתו של ערוץ 20 במכרז על אפיק 14 בשלט, זאת לאחר שהערוץ הציע סכום של חמישה מיליון ש"ח בגין רכישת האפיק. הזכייה במכרז כוללת את השידור באפיק 14, שהושבת לאחר מיזוג ערוץ 10 עם רשת, וגם הפצה במרחב הישן (עידן +), שמשמעותו היא תפוצה לכרבע מיליון בתי אב בישראל.

המעבר לאפיק 14 יתקיים, על פי דרישת הרשות השנייה, לאחר החגים. במסגרת ההערכות למעבר זה, צפוי הערוץ לקיים שינויים נוספים, לשדרג את שידורי הערוץ ולצרף אנשי תקשורת חדשים לשורותיו, לטובת הצופה הישראלי.

ערוץ 20 מודיעין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד