י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חגיגה קולינרית

האירוע המושלם: מסעדת רודריגז מציעה אירוח יוקרתי ובשר משובח

מסעדת רודריגז מזמינה אתכם לחגוג את האירוע הבא שלכם בחדר האירועים של המסעדה המספק אווירה פרטית וייחודית. עם תפריט עשיר ומנות שף שישאירו לכולם טעם טוב בפה

האירוע המושלם: מסעדת רודריגז מציעה אירוח יוקרתי ובשר משובח
אירועים ברודריגז צילום: יח"צ

עונת האירועים והשמחות בעיצומה ומסעדת רודריגז, הבשרית היוקרתית, מזמינה אתכם לחגוג את האירוע הבא שלכם בחדר האירועים של המסעדה המספק אווירה פרטית וייחודית. עם התפריט העשיר במנות הבשר הידועות של השף אלי מנחם שישאירו לכולם טעם טוב בפה.

חדר הוי אי פי מעוצב באלגנטיות נעימה, ויחד עם תפריט האירועים העשיר, הטעמים והניחוחות המיוחדים, השירות החייכני של המלצרים, נוצר אירוע מושלם.

ברודריגז ניתן לחגוג אירועים מכל סוג: בריתות, בת / בר מצוות, אירוסין, חינות, שבע ברכות וכל אירוע שתרצו. להשלמת האווירה ברודריגז דאגו לצייד את חדר האירועים בציוד מדיה מתקדם הכולל: מקרן, סאונד ותאורה.

במסעדה תהנן ממגוון מנות בשרים מיוחדות, מנות נתחים שלמות, פוקאצות בשר הנאפות על אבן, צלעות טלה עסיסיות מנות דגים, וכל זה לצד תוספות חמות וסלטים טריים, מנות אחרונות וקינוחים והכל בכשרות מהודרת ובאיכות גבוהה.

מסעדת רודריגז נמצאת באיזור ההייטק הירושלמי, הר חוצבים, במקום מעוצב להפליא המשרה אוירה רגועה נעימה ונינוחה המסעדה עומדת תחת הכשרות המהודרת של הרב רובין והמנות המוגשות בה הן באיכות גבוהה ועשויות מחומרי גלם משובחים וטריים.

רודריגז, קרית המדע 3 הר חוצבים ירושלים

מסעדת בשרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד