כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
לראשונה מאז ההסכם

למרות ההמלצה שלא לטוס; נציגי 'יש עתיד' ימריאו לביקור במרוקו

למרות המלצות אנשי מערכת הבריאות בישראל שלא לטוס למרוקו בגלל התחלואה הגואה במדינה הצפון אפריקאית, שר החוץ יאיר לפיד יחד עם שניים מחבריו ל'יש עתיד' יצאו מחר למרוקו, לראשונה מאז הסכם הנורמליזציה | "לייצג את מדינת ישראל ולחנוך את הנציגות הישראלית בראבט"

למרות ההמלצה שלא לטוס; נציגי 'יש עתיד' ימריאו לביקור במרוקו
יאיר לפיד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

למרות המלצת גורמי הרפואה שלא לטוס בימים אלו וחרף בקשת ראש הממשלה נפתלי בנט שלא לטוס עד להורדת התחלואה, שר החוץ יאיר לפיד צפוי להמריא בשעות הקרובות לביקור מדיני במרוקו, יחד עם בכירים ממפלגתו.

לפיד ימריא מחר לביקור ראשון מאז חתימת הסכם הנורמליזציה וביקור שר חוץ ישראלי מאז 2003 ויחנוך את נציגות ישראל ברבאט וכן ייפגש עם מקבילו נאסר בוריטה, שר החוץ המרוקאי.

לביקור יצטרפו שר הרווחה מאיר כהן, יליד מרוקו, יו"ר ועדת חוץ ובטחון רם בן ברק ומנכ"ל משרד החוץ, אלון אושפיז. בנוסף תצטרף למשלחת ד"ר ענבר צוקר, סגנית ראש חטיבת הרפואה במשרד הבריאות.

שר החוץ לפיד אמר הערב: "אני יוצא מחר למרוקו לייצג את מדינת ישראל ולחנוך את הנציגות הישראלית בראבט הבירה".

עוד אמר לפיד: :הנסיעה ההיסטורית היא המשך של ידידות ארוכת שנים וחיבור עמוק של שורשים ומסורת של קהילה יהודית במרוקו וקהילה גדולה של ישראלים עם שורשים במרוקו. זו עת לפעילות מדינית כלכלית ואנחנו נמשיך לפעול להסכמים שיביאו למדינות שלנו חדשנות והזדמנויות".

יש עתיד מרוקו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד