ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
המשטרה חוקרת

שערורייה: מכחישת קורונה הזריקה לאלפי מבוגרים מי מלח במקום חיסון

משטרת גרמניה פתחה בחקירה לאחר שבמקום חיסון ניתנו זריקות עם תמיסת מי מלח למבוגרים, אחות מוסמכת מואשמת בכך שהזריקה תמיסת מי מלח ולא את החומר עצמו מאחר והיא נמנית על מכחישי הקורונה

שערורייה: מכחישת קורונה הזריקה לאלפי מבוגרים מי מלח במקום חיסון
חיסון לקורונה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

משטרת גרמניה חוקרת שערורייה מדאיגה, אחות בבית חולים חשודה כי הזריקה תמיסת מי מלח במקום חיסון אמיתי, ‏כך עולה מתוך הודעות וואטסאפ שנמצאו בנייד של האחות, כולל פוסט שהיא כתבה בסוף שנת 2020 בפייסבוק, המשטרה חושדת כי מדובר במכחישת קורונה.

אתר Deutschlanfunk מדווח, כי מנהל המחוז אמברוסי, אמר במסיבת עיתונאים כי בסך הכל היו מעורבים בסיפור 8,557 אנשים שקיבלו חיסון בחודשים מרץ ואפריל, ייתכן שלא קיבלו חיסון במלואו או קיבלו אותו בחלקו. אלה שנפגעו קיבלו הודעה מיידית ועכשיו יחוסנו שוב.

בסוף אפריל, אחות מוסמכת במרכז החיסונים שורטנס, שבמדינת סקסוניה התחתונה, הודתה כי מילאה שישה מזרקים בתמיסת מלח במקום בחיסון אמיתי, אולם, על פי עדים, המשטרה מניחה כי הרבה יותר מששה אנשים קיבלו זריקות עם מי מלח, ולא "רק 6".

על פי דיווחים בתקשורת המקומית, גם מניע פוליטי נבדק בין האפשרויות במהלך חקירת המשטרה נגד האישה. בנוסף היא הביעה את דעתה מדי פעם בעבר באופן שהיה ביקורתי כלפי חיסוני קורונה ברשתות החברתיות.

לאחר שנודע האירוע המקורי באפריל, כ-200 איש הוזמנו לבדיקת נוגדנים ולחיסון אפשרי מחדש מכיוון שכבר לא ניתן היה לקבוע למי בדיוק ניתנו התמיסות מלח, תמיסת מלח אינה מזיקה לגוף.

חיסון קורונה מתנגדי חיסון אחות גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד