י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לאחר מחלה קשה

אבל בישיבת הר המור: הרב צוקרמן הלך לעולמו

לאחר מחלה בתקופה האחרונה, הרב יהושע צוקרמן זצ"ל מהרבנים הבולטים בישיבת 'הר המור' של הציונות הדתית, החזיר הלילה את נשמתו לבוראו בגיל 83 | הרב הותיר אחריו את רעייתו ו-12 ילדים. אבל גדול בישיבה ובציונות הדתית

אבל בישיבת הר המור: הרב צוקרמן הלך לעולמו
הרב אברהם יהושע צוקרמן זצ"ל צילום: עטרת ירושלים

ברוך דיין האמת: הלילה הלך לעולמו הרב אברהם יהושע צוקרמן זצ"ל, מבכירי רבני ישיבת 'הר המור' בציונות הדתית ורב במדרשת הרובע שהרביץ תורה ויראה במשך עשרות שנים והוא בן 83. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרב התמודד ל"ע עם מחלה קשה רבים התפללו לרפואתו אך למגינת לב הלילה בין שלישי לרביעי הוא השיב את נשמתו ליוצרה.

הרב מבכירי רבני ישיבת 'הר המור', הרביץ תורה ולימד שם בעיקר שיעורי אמונה ומוסר לתלמידי הישיבה, שנחשבת לבין הישיבות השמרניות ביותר בציונות הדתית. כמו כן מסר שיעורים בישיבת עטרת כהנים ובמכון מאיר, ובישיבת שבי חברון.

המנוח נולד בבלגיה בי' תמוז תרצ"ח, לאחר שעלה לישראל הוא החל ללמוד בישיבת 'מרכז הרב', אצל הגאון רבי צבי יהודה הכהן קוק זצ"ל ומונה על ידו לשמש כר"מ לבוגרי הצבא בישיבה.

לאחר מכן נסע לצרפת והעביר בפריז סמינר ציוני-דתי, מאוחר יותר הקים יחד עם עוד רבני מרכז הרב את ישיבת הר המור. במהלך השנים מסר הרב שיעורים ושיחות והעמיד תלמידים רבים בדרך התורה.  

הרב התגורר בשכונת 'שערי חסד' הירושלמית והותיר אחריו את רעייתו מלכה שתחי' ו- 12 ילדים בנים ובנות חתנים וצאצאים. 

מסע הלוויה היום מישיבת הר המור בשעה 16:00 לחלקת הנביאים בהר הזיתים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

ישיבת הר המור הרב צוקרמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד