כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"היא חלק מהחיים של כולנו"

אחדות בכנסת למען הציבור: מיקי לוי הסכים לאייכלר

ח"כ ישראל אייכלר נאם במליאה: "להפוך את הוועדה לפניות הציבור לוועדה סטטוטורית". יו"ר הכנסת מיקי לוי: "מסכים, נקים צוות ונקבל החלטות" | צפו

אחדות בכנסת למען הציבור: מיקי לוי הסכים לאייכלר
ח"כ ישראל אייכלר במליאה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר הוועדה לפניות הציבור לשעבר ח"כ ישראל אייכלר נאם היום (רביעי) בכנסת על הוועדות החדשות שהוקמו לצרכים פוליטיים: "כיהנתי במשך שנים כיו"ר וועדת לפניות הציבור", סיפר ח"כ אייכלר "ואני חושב שזו הוועדה החשובה ביותר. ולוועדה הזאת לא נותנים מעמד סטטוטורי. דיברתי בעבר עם כמה יושבי ראש כנסת, והם השיבו שאי אפשר להוסיף וועדות סטטוטוריות נוספות. אבל כולם הסכימו שאם צריך לתת מעמד סטטוטורי לוועדות מיוחדות זה לוועדה לפניות הציבור.

"עכשיו באים ועושים וועדות סטטוטוריות על ידי כל מיני פיצולים, ורק פניות הציבור נשארה בחוץ. אין בזה הגיון. אני קורא לך אדוני היו"ר, ולוועדת הכנסת, אם פותחים את הוועדות הסטטוטוריות שגם הוועדה לפניות הציבור תהיה סטטוטורית. אתה מקבל את הצעתי?"

יו"ר הכנסת מיקי לוי הסכים עקרונית עם בקשת ח"כ הרב אייכלר והשיב: "אנחנו נקים צוות ונקבל החלטות. יש בהחלט מקום לוועדה הזו שהיא חשובה וחלק מהחיים של כולנו".

ח"כ אייכלר בירך את יו"ר הכנסת על הצהרתו ואמר: "אני מברך את יו"ר הכנסת, יכול להיות שאתה עושה פה היסטוריה אחרי 20 שנה לוועדה לפניות הציבור, יהיה מעמד סטטוטורי. זה צרכי הציבור ממש. ביום שתעשה את זה אני אעלה בעז"ה, ואודה לך. יירשם לזכותך שאתה עשית את הוועדה פניות הציבור לוועדה סטטוטורית".

ישראל אייכלר וועדה לפניות הציבור מיקי לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד