י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לא רק ואטסאפ

פייסבוק הרחיקה פעילי ימין: "אנשים מסוכנים"

בשל תמיכתם ברב כהנא ובתנועת 'כך', שמוגדרת בישראל ובארצות הברית כארגוני טרור - הרשת החברתית חסמה לצמיתות את חשבונותיהם של ברוך ברזל ומיכאל בן ארי: "במאמץ למנוע ולשבש כל פגיעה ממשית" | האחרון תקף: "פייסבוק במדיניות של תמיכה בטרור"

פייסבוק הרחיקה פעילי ימין: "אנשים מסוכנים"
מרזל, בן ארי צילום: Yonatan Sindel/FLash90

הרשת החברתית פייסבוק החליטה היום (רביעי) לחסום את פעילי הימין הקיצוני מיכאל בן-ארי וברוך מרזל, שתומכים ברב כהנא ופעילים ב'עוצמה יהודית', ואף תמיכה בשנים תגרור הסרת התוכן.

פייסבוק החליטה לחסום את בן ארי ומרזל בשל תמיכת בתנועת 'כך' - המגודרת כארגון טרור בישראל ובארצות הברית. בנוסף, הרשת החברתית החליטה להגדיר את השנים כ"אנשים מסוכנים", כך שתמיכה בהם תהווה עילה לחסימת חשבון התומך.

"במאמץ למנוע ולשבש כל פגיעה ממשית, אנחנו לא מאפשרים לארגונים ולאנשים שמכריזים על יעד אלים או שעוסקים באלימות להיות נוכחים בפייסבוק", מסרה פייסבוק ל'ווינט'. "בהתאם לכך, הסרנו את ברוך מרזל ומיכאל בן ארי מהפלטפורמות שלנו".

מיכאל בן-ארי תקף את הרשת החברתית: "‏פייסבוק במדיניות של תמיכה בטרור נותן יד חופשית לחיזבאללה חמאס עיתון הארץ ומנסור עבאס. ואת הדף שלי הוא מוחקים באמתלות שווא, בעקבות תלונות מתוזמנות של תומכי טרור מהשמאל".

"מחקו דף של 57k ללא תלונה על פוסט מסויים. לא אמרנו את המילה האחרונה בעניין!", הוסיף פעיל הימין בציוץ מחשבון הטוויטר שלו.

"התנהלותה המבישה של משטרת המחשבות נוסח צוקברג מבישה", תקף יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן-גביר. "טענתם השקרית של פייסבוק כביכול הם נחסמו בשל תמיכתם בתנועת כך שאינה קיימת, מעוררת גיחוך ותדהמה".

"אני קורא לפיסבוק להחזיר לאלתר את חשבונות הפיסבוק באופן מיידי ולהתנצל וקורה לבן ארי ומרזל להגיש תביעה נגד פיסבוק", קרא לרשת החברתית.

ברוך מרזל מיכאל בן ארי פייסבוק חסימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד