ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
לא להכיל, להציל

נתניהו נגד בנט ושקד: "ירדתם מהפסים; אין מי שדואג לבריאות"

ראש האופוזיציה נתניהו תוקף לפני זמן קצר את ראש הממשלה והשרים ואומר כי אין מי שישמור על בריאותם של אזרחי ישראל | "אני חייב להגיד את זה בדאגה - אין מי שישמור עליכם, אין מי שדואג לבריאות שלכם ולחיים שלכם"

נתניהו נגד בנט ושקד: "ירדתם מהפסים; אין מי שדואג לבריאות"
בנימין נתניהו צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ראש האופוזיציה תוקף היום (רביעי) את הממשלה ברקע הזינוק בתחלואת הקורונה ובעקבות פליטת הפה של שרת הפנים איילת שקד אמש שארמה בריאיון כי "יש להכיל את המתים" ואומר כי ראש הממשלה נפתלי בנט בזבז זמן יקר וכי אין מי שדואג לבריאות האזרחים בישראל.

"נפתלי ואיילת, אתם השתגעתם?", פתח נתניהו את דבריו בהודעה מיוחדת שפרסם. ראש האופוזיציה התייחס לדבריה מעוררי הסערה אמש של השרה שקד: "אמרתם אתמול בעזות מצח, שהתפקיד שלכם זה 'להכיל מתים'. במקום להכיל מתים, אתם צריכים להציל חיים".

עוד מוסיף ראש האופוזיציה נתניהו ותוקף, "בגלל חוסר הניסיון שלכם, והבריחה מאחריות שלכם, בזבזתם זמן יקר - 7 שבועות יותר מדי". ראש האופוזיציה מזכיר כי "לפני 7 שבועות ביקשתי להביא לישראל את מיליוני החיסונים שהזמנו מראש וששילמנו עליהם. כל מה שהיתם צריכים לעשות אז זה לתת הנחייה להביא את מיליוני החיסונים של החיסון השלישי - ולהתחיל מיד לחסן את אזרחי ישראל כשההתפרצות הייתה עוד בחיתוליה".

"בנט בזבזת זמן יקר ואזרחי ישראל משלמים את המחיר - תחלואה גבוהה, אלפי חולים ואבדות בנפש", מאשים נתניהו ופונה לאזרחים באמירה חריגה, "אני חייב להגיד את זה בדאגה - אין מי שישמור עליכם, אין מי שדואג לבריאות שלכם ולחיים שלכם. הם אפילו לא באים לישיבות הקורונה".

את המתקפה על הממשלה והעומד בראשה מסיים נתניהו באומרו: "בזמן הקריטי הזה אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו ממשלה שהחליטה 'להכיל מתים' במקום להציל חיים". לבסוף אומר נתניהו: "ירדתם מהפסים. לכו הביתה".

בנימין נתניהו נפתלי בנט איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד