י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"רדיפת הדת"

חשיפת 'בחדרי': ועדת הדת של 'ישראל ביתנו' הוקמה; מקלב תקף

היום הקומה באופן רשמי הוועדה לענייני דת שבראשה עומדת חברת כנסת ממפלגתו של שר האוצר אביגדור ליברמן. "כדי להבין בזה אתה לא חייב להיות אדם חרדי או מאמין" | ח"כ מקלב תקף: "זו ועדה לרדיפת הדת הא ותו לא"

חשיפת 'בחדרי': ועדת הדת של 'ישראל ביתנו' הוקמה; מקלב תקף
אורי מקלב צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', הוועדה לענייני דת שבראשה תעמוד נציגת 'ישראל ביתנו', חברת הכנסת יוליה מלינובסקי, הוקמה היום (רביעי) רשמית ותחל כבר ביום שני את הפעילות הפרלמנטרית שלה לצד פעילות בנושא התשתיות.

במהלך מעמד מינוי יושבת ראש הוועדה אמרה היו"ר חברת הכנסת יוליה מלינובסקי: "אמרו לי מה את מבינה בשירותי הדת היהודית, את אשה חילונית, ועוד עולה ועוד מאוקראינה. האמת שאני מבינה ועוד איך. עשיתי על זה דוקטורט לא קטן". היא שיתפה, "ישבתי עם השר כהנא, אנחנו עובדים איתו בשיתוף פעולה מלא".

"כדי להבין בזה אתה לא חייב להיות אדם חרדי או מאמין", הוסיפה חברת הכנסת, "אנחנו כולנו יהודים, הכשרות נוגעת בכולנו אם זה כשאני הולכת לבית מלון או למסעדה או שאני קונה בסופר. גיור נוגע לכולנו, מועצות דתיות נוגעות לכולנו וגם נושא הקבורה נוגע לכולנו. לאף אחד אין מונופול על היהדות בארץ הזו".

מי שתקף את הקמת הוועדה הוא חבר הכנסת אורי מקלב שאמר: "זו ועדה שתצא ממנה הסתה המרדה והכפשה כנגד הציבור החרדי, כל יצירת הוועדה נועדה לג'ובים למקורבים ולתת פלטפורמה לפעילות אנטי דתית, מקום שכל כולו מלא יצרים בחסותה של הכנסת". עוד הוסיף, "זו ועדה לרדיפת הדת הא ותו לא".

ישראל ביתנו מתן כהנא יוליה מילינובסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד