כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"תמומן מכיסו"

בניגוד להמלצות הבריאות: נתניהו ימריא לחופשה בארה"ב

יו"ר האופוזיציה נתניהו ימריא מחר לארה"ב לחופשה פרטית, למרות שבמשרד הבריאות ממליצים שלא לטוס לחופשות בחו"ל| לשכת נתניהו: יו"ר האופוזיציה יעשה בידוד כנדרש

בניגוד להמלצות הבריאות: נתניהו ימריא לחופשה בארה"ב
נתניהו במטוס צילום: פלאש 90

בצל העלייה המדאיגה בקורונה, והכנסת מדינות רבות לרשימת המדינות האדומות, הערב (רביעי) מפרסמת הכתבת דפנה ליאל במהדורת חדשות 12 כי ראש האופוזיציה נתניהו ימריא מחר לארה"ב לצורך חופשה פרטית, למרות המלצות משרד הבריאות של לצאת לחופשות כעת.

"ראש האופוזיציה נתניהו ימריא מחר לחופשה בארה"ב למרות ההמלצה להימנע מחופשות בחו"ל", כותבת ליאל. בתשובה לפנייתה נמסר מלשכת נתניהו כי "מדובר בחופשה פרטית שתמומן מכיסו. כשיחזור יחויב בבידוד של שבוע".

קודם לכן תקף נתניהו את הממשלה ברקע הזינוק בתחלואת הקורונה ובעקבות פליטת הפה של שרת הפנים איילת שקד אמש שאמרה בריאיון כי "יש להכיל את המתים" ואמר כי ראש הממשלה נפתלי בנט בזבז זמן יקר וכי אין מי שדואג לבריאות האזרחים בישראל.

"נפתלי ואיילת, אתם השתגעתם?", פתח נתניהו את דבריו בהודעה מיוחדת שפרסם. ראש האופוזיציה התייחס לדבריה מעוררי הסערה אמש של השרה שקד: "אמרתם אתמול בעזות מצח, שהתפקיד שלכם זה 'להכיל מתים'. במקום להכיל מתים, אתם צריכים להציל חיים".

עוד הוסיף ראש האופוזיציה נתניהו ותקף, "בגלל חוסר הניסיון שלכם, והבריחה מאחריות שלכם, בזבזתם זמן יקר - 7 שבועות יותר מדי". ראש האופוזיציה מזכיר כי "לפני 7 שבועות ביקשתי להביא לישראל את מיליוני החיסונים שהזמנו מראש וששילמנו עליהם. כל מה שהיתם צריכים לעשות אז זה לתת הנחייה להביא את מיליוני החיסונים של החיסון השלישי - ולהתחיל מיד לחסן את אזרחי ישראל כשההתפרצות הייתה עוד בחיתוליה".

בנימין נתניהו ארה"ב קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד