כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מדוע סירב בניהו לתפקיד?

מקורבים לבנט: "הותירו אותו לבד במערכה"

בכירים בממשלה מבקרים את עמיתיהם, ראשי הקואליציה הנוכחית, שלדבריהם מותירים את ראש הממשלה בנט לבד במערכה התקשורתית של הקורונה | "בריחה מאחריות באופן מופגן" | עוד פורסם כי בנט הציע לאיש התקשורת אבי בניהו את תפקיד יועץ - אך האחרון סירב

מקורבים לבנט: "הותירו אותו לבד במערכה"
אבי בניהו צילום: פלאש 90

ברקע הביקורת הקשה שסופג ראש הממשלה בימים האחרונים בגלל מחדלי ניהול משבר הקורונה, בכירים בממשלה מותחים הערב (רביעי) ביקורת קשה לעבר עמיתיהם שלדבריהם מותירים את ראש הממשלה לבדו במערכה מול הציבור, בעוד ראשי הקואליציה הנוכחית, ראשי מפלגות כמו גדעון סער, אביגדור ליברמן, יאיר לפיד, מרב מיכאלי ונוספים התפיידו כלא היו.

"בנט נותר לבדו בחזית אל מול המשבר", אומרים בכירים בממשלה לירון אברהם מ'חדשות 12'. "כולם נעלמו כלא היו. מתי מרב מיכאלי התראיינה לאחרונה? או גדעון סער? מתי לפיד התבטא מיוזמתו על הקורונה?, תוהים הבכירים ומוסיפים עקיצה לעבר שרת החינוך, "מה עם שאשא ביטון שעברה למתכונת של הודעות לעיתונות? זאת לא הבעת אימון במנהיגות של ראש הממשלה, אלא בריחה מאחריות באופן מופגן".

לפי ירון אברהם, ראש הממשלה בנט ער לביקורת ובימים האחרונים הוא ערך סבב ראיונות עם בכירים בהסברה, אחד השמות איתם נפגש בנט הוא האסטרטג ואיש התקשורת אבי בניהו, דובר צה"ל לשעבר, לפי בניהו הוא סירב להצעה שכן הבין כי מדובר במשרה מלאה שתקשה עליו להמשיך בניהול משרד הפרסום והאסטרטגיה שבבעלותו.

גם בלשכת ראש הממשלה נפתלי בנט וגם מטעמו של איש התקשורת אבי בניהו מאשרים את הדברים.

נפתלי בנט קורונה גדעון סער יאיר לפיד מרב מיכאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד