כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מרד במועצת העיר אלעד - נגד ראש העיר

חברי מועצת עיריית אלעד התלכדו והצביעו פה אחד נגד הצעתו למנות מהנדס חדש לעיר • חברי המועצה: "רצינו להעביר מסר ברור לראש העיר שהוא לא מחליט לבד"

יצחק עידן. צילום: ארכיון
יצחק עידן. צילום: ארכיון

חברי מועצת העיר אלעד החליטו להתמרד נגד ראש העיר ולא לאשר העסקת מהנדס.

במהלך ישיבת המועצה שהתקיימה הערב (ג') ניסה ראש העיר, יצחק עידן, לאשר חוזה העסקה של מהנדס העיר החדש, נועם גרייף במקומו של ישי לוי, שפרש בעקבות עם ראש העיר.

חוזה ההעסקה שהועלה לסדר היום היה כרוך באישור תקציב של חצי מיליון שקל לשנה הקרובה. וחברי המועצה התנגדו פה אחד לאישור החוזה.

"הוא לא עדכן אותנו", העיד חבר המועצה משה ברדוגו בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "רצינו להעביר מסר ברור לראש העיר שהוא לא מחליט לבדו. יש מספיק כוח אדם בתוך המחלקה שיכול למלא את "החיסרון" הקיים של תפקיד המהנדס".

גם חבר המועצה, ישראל פרוש, הסכים עם הדברים, "קודם שיטפל בבעיית התקציב בעירייה ולאחר מכן שימשיך לאשר את החוזה ההעסקה", הוא אמר. "כבר הביאו 3 מהנדסים בקדנציה האחרונה וכעת הרביעי בדרך, אין בו צורך. החבר'ה במחלקה ממלאים את התפקיד בצורה מקצועית וטובה".

מלשכתו של ראש העיר נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "הליך בחירתו של מנדס או של כל גורם בכיר אחר, עובר לפי חוק חובת המכרזים, חוזר של משרד הפנים ובצמוד לפיקוח של היועץ המשפטי בעירייה. נועם גרייף נבחר לשמש כמהנדס העיר הבא. לאישור המינוי אין צורך בחברי המועצה.

עוד הוסיפו: "היות ומדובר בחוזה העסקה של בכיר בעירייה, נוצרה תקלה באישורו לאחר שניסו לחבר 2 ישיבות שעוסקות באותו נושא שאחת מהן הייתה אמורה להתקיים בשבוע הבא. כשראש העיר הבין זאת הוא הוריד את הנושא מסדר היום והוא יעלה שוב, בצורה מסודרת בשבוע הבא".
אלעד מהנדס יצחק עידן עירייה ראש העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד