י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"מטומטמים האירופאים והאמריקאים"

בעלה של הד"ר תוקף את בנט: "די עם הסיסמאות הנבובות"

בעלה של ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס, תקף בחריפות את ראש הממשלה בנט על הצהרתו להוספת 770 מיטות, 2,000 תקנים, 3,000 סטודנטים למערכת הבריאות: "אולי די עם הסיסמאות הנבובות. מנהלי בתי החולים דואגים לעתיד, לא יפתור דבר מהנעשה כעת. אין 600 פנימאים ורופאי טיפול נמרץ מובטלים. אין"

בעלה של הד"ר תוקף את בנט: "די עם הסיסמאות הנבובות"
צוות רפואי במחלקת קורונה באיכילוב צילום: Yossi Aloni/Flash90

מאיר פרייס, בעלה של ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס, תקף הערב (רביעי) בחריפות את ראש הממשלה נפתלי בנט לאחר ההצהרה שלו על חיזוק קופות החולים, באמצעות תוספת של 2.5 מיליארד שקל לקופות החולים, ועל הוספת 770 מיטות, 2,000 תקנים, 3,000 סטודנטים למערכת הבריאות.

מאיר פרייס, שעלה לכותרות לאחרונה כשהגן על אשתו לאחר שהותקפה באמצע דיון בוועדה חוקה בכנסת, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "איך לא חשבו על זה קודם… בכל העולם! פשוט צריך לתת כסף ותקנים וככה פותרים את בעיית הקורונה".

"מטומטמים האירופאים, והאמריקאים שלא עלו על הפטנט הזה", הוסיף פרייס, "אולי די עם הסיסמאות הנבובות. מנהלי בתי החולים דואגים לעתיד, לא יפתור דבר מהנעשה כעת. אין 600 פנימאים ורופאי טיפול נמרץ מובטלים. אין".

כזכור, מוקדם יותר הערב קיים ראש הממשלה נפתלי בנט מסיבת עיתונאים, בו התייחס לעלייה בתחלואת נגיף הקורונה והכריז על תגבור כספי לבתי החולים.

בנט אישר את הדיווחים על חיזוק קופות החולים, והכריז על תוספת של 2.5 מיליארד שקל לקופות החולים, שיושקעו בין היתר במיטות ובתקנים. בנוסף, התייחס ברמיזות לדבריה של שקד על "הכלת" המתים שעוררו סערה, ואמר שאכפת לו מהחולים אך גם מבעלי העסקים.

"אנחנו נותנים היום בוסטר למערכת הבריאות בישראל ולצוותים הרפואיים שנלחמים שם למען הבריאות שלנו", פתח בדבריו. "אנחנו מעבירים 2.5 מיליארד שקל מיידית לחיזוק מערכת הבריאות בישראל לעכשיו ולהמשך".

"אנחנו מוסיפים 770 מיטות, 2,000 תקנים, 3,000 סטודנטים למערכת הבריאות, מחזקים את מערך הגריאטריה במאות עובדים ואלף מיטות. אנחנו הופכים כל אבן כדי לצלוח את הגל הזה בלי הגבלות", פירט ראש הממשלה היכן יושקע הכסף.

לאחר מכן, התייחס במרומז לדבריה המקוממים של שרת הפנים איילת שקד שאמרה אמש בריאיון ל'חדשות 13' כי היא "מכילה" את המתים מהקורונה: "כואב לי על כל חולה קשה, על כל משפחה שמאבדת מישהו לקורונה או לדלתא, אבל גם כואב על כל בעל עסק שמאבד את עולמו בגלל שהמשבר מקריס את העסק שלו".

"אנחנו חייבים לאפשר הגדלת יכולת הספיקה של בתי החולים כדי להרוויח זמן עד שמבצע ההתחסנות ייכנס לפעולה ויתחיל לבלום את ההתפרצות ובסוף יקריס את ההתפרצות", סיכם בנט.

 

קורונה נפתלי בנט שרון אלרעי פרייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד