י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

סקר: בחירות חוזרות יעניקו ללפיד 31 מנדטים

סקר של 'פרויקט המדגם' שנערך על-ידי פרופסור קמיל פוקס ומתפרסם ב'הארץ' מעניק ליש עתיד 31 מנדטים, אילו היו נערכות היום בחירות • הליכוד ביתנו מקבל רק 26

יאיר לפיד
יאיר לפיד

סקר טרי, מלפני יומיים, המתפרסם הבוקר בעיתון 'הארץ', מעניק ליאיר לפיד את מספר המנדטים הרב ביותר עד כה: 31. הסקר הזה ראוי לתשומת לב מיוחדת בגלל אופן ביצועו: הוא נערך באינטרנט, בקרב קהל מוגדר וממוקד שמנה 737 בני אדם, 88% יהודים ו-12% ערבים.

כל המשתתפים בסקר חברים בפאנל אינטרנטי המצוי במאגר הגולשים של חברת “פרויקט המדגם”. עורך הסקר, הפרופסור קמיל פוקס מהחוג לסטטיסטיקה באוניברסיטת תל אביב, הפנה אל כל אחד מחברי הפאנל שתי שאלות: לאיזו מפלגה הצבעת בבחירות ולאיזו מפלגה היית מצביע לו הבחירות היו מתקיימות היום.

התוצאות, לפי הגודל: יש עתיד 31, הליכוד ביתנו 26, הבית היהודי 13, ש”ס 10, העבודה 9, מרצ 7, יהדות התורה 6, רע”מ תע”ל 5, בל”ד 4, חד”ש 4, התנועה 3, וקדימה 2.

הסקר הזה הוא האחרון מתוך כמה סקרים שראו אור בשבוע החולף ובדקו מה היה קורה אילו הבחירות היו נערכות היום. בכולם נרשם זינוק מטאורי ליש עתיד, שזכתה בהם ל-24 עד 30 מושבים. הבית היהודי של נפתלי בנט, רשמה עליה של 2-3 מנדטים, בעוד שהעבודה של יחימוביץ’ והליכוד ביתנו בראשות נתניהו הידרדרו עמוק ואיבדו מנדטים רבים.
סקר הליכוד יש עתיד הבית היהודי ש''ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד