י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"הטעות הגדולה שלי"

מירי רגב מסמנת מטרה: 'ליכוד' חדש ומזרחי

היום שאחרי נתניהו: בראיון שיתפרסם מחר במלואו מצהירה חה"כ מירי רגב על כוונותיה הפוליטיות ומעוררת את השד העדתי מרבצו | "הליכודניקים יצטרכו לעשות חשבון נפש"

מירי רגב מסמנת מטרה: 'ליכוד' חדש ומזרחי
חגיגות ניצחון בליכוד צילום: פלאש 90

מירי רגב בראיון ל'ידיעות אחרונות' שיעורר סערה בליכוד: "אם הליכודניקים ימשיכו לבחור מנהיגים של די אן איי לבן, יקום ליכוד אחר. ליכוד מזרחי".

לדבריה, "הליכודניקים המזרחיים בחרו לאורך זמן באנשים בצבע לבן להוביל אותם, ביום שאחרי נתניהו הם יצטרכו לעשות חשבון נפש, הגיע הזמן לראש ממשלה מזרחית".

"המדינה הזאת קיימת 73 שנה. ב-2021 ברוב המשרות הבכירות אין מזרחים, ראש ממשלה לא היה מזרחי", היא אומרת בראיון ל"ידיעות אחרונות" שיפורסם במלואו מחר במוסף "7 ימים". "משהו כאן לא בסדר, וחייבים את הליכוד כדי לשנות את זה. רק הליכוד".

רגב נשאלה: אבל אם האנשים בליכוד שבוחרים בפריימריז את המנהיגים שלהם בסופו של דבר בחרו גברים אשכנזים, אז מה זה אומר עליהם?

"אני חושבת שהם גם מושפעים מהתקשורת, מהדיכוי, מהנדסת התודעה הזאת. הם עדיין לא בשלים לעניין הזה. ב-77 בגין עשה את המהפך. וב-21 בעצם נחשפה הקליקה האשכנזית, בממשלת הקומבינה, ממשלת המעמדות, שרוצה להחזיר אותנו למפא"י ולעצור את התנופה של העשור האחרון שביבי הוביל. וב-22 וב-23 אני מתכוונת להוביל את האליטה המזרחית".

"אני בעד ראש או ראשת ממשלה מזרחי/ת. אני חושבת שהמזרחים, הליכודניקים, לאורך זמן בחרו אנשים בצבע הלבן להוביל אותם. אני חוששת שיום אחרי ביבי נתניהו הליכודניקים יצטרכו לעשות חשבון נפש. כן, יש לנו אנשים מזרחים מצוינים, טובים, איכותיים, שיכולים להוביל את הליכוד בהמשך הדרך יום אחרי ביבי נתניהו. אני בהחלט רואה את עצמי חלק מההנהגה הזאת, מובילה את הנהגת הליכוד, כן".

עוד אמרה רגב: "זה הדור של הפוסט טראומה של הסבים והסבתות שלנו, הם לא ימשיכו לשנות את שם המשפחה שלהם כדי שישמיעו אותם בגל“צ, כדי שיקבלו אותם בהבימה, כדי שיקבלו אותם בקאמרי, כדי שיקבלו אותם בחברת הייטק כזאת או אחרת. אין לנו במה להתבייש. אנחנו בוזגלו, סיבוני, טולדנו. אנחנו צריכים להביא את מה שיש לנו עם כל העושר התרבותי".

אז למה לא חזרת לשם המשפחה שלך, סיבוני? "אם אתה שואל אותי מה הייתה הטעות הכי גדולה שלי - זאת הייתה זאת".

הליכוד מירי רגב ביבי נתניהו מזרחיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד