א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

חיפוי אבן: כיצד משלבים אותו עם עיצוב הבית?

אם אתם מעצבים או משפצים בית פרטי דירה או אפילו עסק או כול מרחב אחר - חשוב שתדעו שחיפוי אבן יכול לספק לכם מרחב הרבה יותר מעניין יוקרתי ומעוצב

חיפוי אבן: כיצד משלבים אותו עם עיצוב הבית?
חיפוי אבן צילום: FREEPIK

אבנים היו מאז ומעולם אלמנט ששימש בני אדם לבנייה, קישוט, עיצוב והנצחה. עם הזמן הפכה האבן אלמנט מקסים בעיצוב וכיום יותר ויותר אנשים בוחרים אבנים בטקסטורות שונות ליצירת חיפוי אבן של אלמנטים שונים החל מקירות או עמודים תומכים, עד חיפוי חצרות, גינות, מרפסות, גדרות וכולי.

אז כיצד חיפוי אבן יתרום לעיצוב הבית שלכם?

בתחילה חשוב לדעת שחיפוי הוא אלמנט שנוצר מצירוף של אבנים דקות יחסית אשר מודבקות או מחוברות אחת לשנייה על אלמנטים שונים בבטיחות ובכך יוצרות חיפוי אלגנטי, כפרי, חמים מיוחד ונעים למראה.

את האבנים אפשר להדק אחת על השנייה גם באמצעות חיבורים וגם באמצעות רובה שהוא חומר מקשר בין אריחים. את הפעולה אפשר לבצע על כל אלמנט כמו למשל קיר שנראה קצת עירום וזקוק לחיים חדשים או על גבי עמוד תומך שנמצא באמצע מרחב ומספק מראה כפרי ועשיר יותר בכך שהוא מחופה אבן בסגנון כפרי.

סוגי חיפויים לדוגמא

כיום יש סוגים שונים של חיפויים החל מכאלה שנקראות אבן אנדורה עד אבני ארגו טרומל או אבן בוספורוס שחורה ואבן בזלת מלוטשת. את האבנים רוכשים על פי מטר מרובע ומדביקים באמצעות דבקים מיוחדים או חבלים מתאימים.

כיצד מבצעים חיפוי אבן?

מי שמבצע את הפעולה הם בדרך כלל אנשי מקצוע מומחים בהדבקת אריחים וחיבור אריחים על קירות. אנשי המקצוע יוכלו בין היתר גם לייעץ לכם ולספק לכם טיפים לעיצוב הבית והתאמה של אבני החיפוי לאופי ולסגנון של המרחב.

לעיתים תוכלו לבצע לבד את הפעולה אך חשוב לעשות אותה בצורה בטיחותית ביותר בהתאם להוראות של מומחים ולבצע את הפעולה כך שחלילה לא ינשרו אבנים מן הקירות או מכל אלמנט עליו בחרתם לבצע את החיפוי.

בשל כל אלה יש לבחור חברות מומחיות כמו מילסטון אשר מתמחה בשיפוצים, בעיצוב וחיפוי באבן אשר יוכלו לספק לכם את הדרך הטובה ביותר לספק מראה חדש, רענן ונעים יותר למרחב שאתם מעצבים או משפצים.

אבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד