י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תיעוד לילי

לאחר תלונות התושבים ב'בחדרי': חברת החשמל הגיעה לאלעד

לאחר תלונות מצד תושבי באלעד על הפסקות חשמל נרחבות במהלך השבתות בעיר, והתארגנות לתביעה קבוצתית נגד חברת החשמל - חברת החשמל התקינה הלילה שנאי נוסף בתחנת השנאה המספקת חשמל בשכונות של העיר אלעד כדי לתגבר את אספקת החשמל במקום

לאחר תלונות התושבים ב'בחדרי': חברת החשמל הגיעה לאלעד
חברת החשמל מתקינה שנאי נוסף באלעד צילום: יוסי וייס, חברת החשמל

חברת החשמל התקינה הלילה (בין רביעי לחמישי) שנאי נוסף בתחנת השנאה המספקת חשמל בשכונות של העיר אלעד כדי לתגבר את אספקת החשמל במקום נוכח צרכי הפיתוח והביקוש שעלו לאחרונה.

סמנכ"ל חברת החשמל, אורן הלמן : "חברת החשמל ערה וקשובה לציבור החרדי, ועל רקע הקשר השוטף ותיאום הציפיות אנחנו מבצעים כל העת ניטור של הצרכים המשתנים ומציעים פתרונות, כמו בעבודה שבוצעה הלילה, לטובת איכות אספקת חשמל לתושבים".

התקנת השנאי הנוסף מגיע לאחר הפרסום ב'בחדרי חרדים' על תושבי אלעד שמתארגנים לתביעה קבוצתית נגד חברת החשמל לאחר שגם השבת סבלו תושבי העיר מהפסקות חשמל נרחבות.

חברת החשמל מתקינה שנאי נוסף באלעד/ צילום: יוסי וייס, חברת החשמל

כזכור, ל'בחדרי חרדים' הגיעו תלונות מתושבי אלעד שסיפרו על הפסקות חשמל בשבתות רבות, במהלך השנים האחרונות.

התושבים ברחובות שמאי, הלל ורבן גמליאל בעיר סיפרו ל'בחדרי חרדים' על תקלות חשמל חוזרות ונשנות, והדגישו כי מדובר בעיקר בשבתות בהן מסרבת חברת החשמל להיכנס ולתקן את החשמל בטענה שזו המדיניות שלהם.

התושבים, שאף סבלו מנזקים למכשירי החשמל, החליטו להתארגן לתביעה קבוצתית ואף פנו לצורך כך לעו"ד יוחאי חזקיה הפועל בימים אלו לאיסוף ראיות ויצירת קשר עם כל הנפגעים.

חברת החשמל מסרה כבר בתחילת השבוע: "חברת החשמל עושה כל שביכולתה למנוע מראש תקלות, ובשעת הצורך לתת סיוע ומענה מיידי. בימות השגרה מתגלות תקלות, שבאות על תיקונן בהקדם, ובוודאי בשבוע שלם של גל חום קיצוני, מטבע הדברים גורם לתקלות נוספות".

עוד הוסיפו: "חברת החשמל נערכה מבעוד מועד, בהסברה, ובתגבור כוננים לטיפול בנפילות חשמל. במהלך הימים האחרונים אירעו מספר נפילות חשמל בערים וריכוזים שונים, שטופלו במהירות וביעילות. יש לציין שרוב התקלות לא נבעו כתוצאה מעומס בצריכת החשמל, אלא מבעיות תפעוליות שנתגלו במקום כמו חוטים קרועים וכד' שחייבו טיפול מיידי בהסרת מפגעי בטיחות".

סמנכ"ל חברת החשמל, אורן הלמן, מוסיף כי "חברת החשמל ערה ורגישה לציבור החרדי, זו הסיבה שבכל מזג אוויר קיצוני אנחנו מבצעים תיאום ציפיות מול הציבור החרדי, במטרה למנוע עומסים כבדים לפני כניסת השבת".

הלמן אף מבטיח: "מעבר לטיפול בבעיות הנקודתיות, כבר בתקופה הקרובה חברת החשמל תוסיף שנאי נוסף בתחנה שמזינה את הרחובות הללו באלעד".

"נמשיך לפעול בחברת החשמל לאספקת חשמל נוחה ובטוחה, ולטיפול במפגעים במהירות המרבית", דברי הלמן.

אלעד חברת חשמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד