ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
סערת ההסכם הסודי

לאחר הפרסום: לשכת בנט במתקפה על 'ישראל היום'

לאחר הפרסום הבוקר על הסכם סודי בין ראש הממשלה בנט לבין בתי החולים לפיו בתמורה לשתיקתם של מנהלי בתי החולים בתקשורת במצב של אי ספיקה, הם יקבלו תוספת תקציב, בלשכת בנט מכחישים ותוקפים

לאחר הפרסום: לשכת בנט במתקפה על 'ישראל היום'
נפתלי בנט צילום: Roni Ofer/Flash90

אחרי הסערה בעקבות הפרסום הבוקר (חמישי) בעיתון 'ישראל היום' על הסכם סודי כביכול שנסגר בין ראש הממשלה נפתלי בנט לבין מנהלי בתי החולים, לשכת בנט מוציאה הודעה ומכחישה את הפרסום, תוך שהיא מאשימה את מפרסמי הידיעה ב"ניסיון להטיל דופי באינטגריטי של הרופאים".

לפי הדיווח הבוקר, בתמורה לתוספת התקציב לבתי החולים עליה הכריז בנט אמש בהצהרה, מנהלי בתי החולים מתחייבים שלא ל"התבכיין" לתקשורת על אי ספיקה במחלקות הקורונה.

כעת כאמור מוציאה לשכת ראש הממשלה הודעה הבהרה בה היא מכחישה מכל וכל את הפרסום ב'ישראל היום'. "הפרסום בעיתון ישראל היום אודות "דרישת שתיקה" דמיונית ממנהלי בתי החולים – שקרי ומופרך", נכתב בהודעת לשכת בנט.

בהודעה הם מציינים כי "לא הייתה כל דרישה כזו ממנהלי בתי החולים, לא רשמית ולא ברמז, לא בכתב ולא בעל פה". בלשכת בנט מוסיפים כי "בראשות בתי החולים בישראל עומדים מנהלים ורופאים מהמעלה הראשונה, אנשי מקצוע מצוינים וישרים שמצילים חיים יום יום". לדבריהם, "כל ניסיון להטיל דופי ביושרתם המקצועית מזלזל במיטב רופאינו, שנמצאים בחזית המאבק בקורונה לילות כימים".

עוד כותבים בלשכת בנט: "ראש הממשלה גאה במהלך לחיזוק מערכת הבריאות באלפי תקנים לאחר שנים של הזנחה". בהתייחסם לפרטי הפרסום הבוקר נכתב, כי "לאור תגבור המשאבים, ביקש רה"מ מבתי החולים להיערך להמשך ההתמודדות עם המגפה ולהסביר זאת לציבור כדי למנוע תבהלה ולחזק את אזרחי ישראל. כל שאר הדברים שמופיעים בכתבה פשוט לא התרחשו במציאות".

נפתלי בנט ישראל היום קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד