י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הרוכשים מאושרים

אמזון: משלוח חינם לישראל עבור הזמנות מעל 65 $

באמזון הודיעו כי הם משיבים את המבצע במסגרתו רכישות באתר בסכום בגובה 65 דולרים ומעלה זכאיות למשלוח חינם. הרשת דיווחה כי רק פריטים מסוימים זכאים למשלוח חינם לישראל, והם מסומנים בבירור באתר

אמזון: משלוח חינם לישראל עבור הזמנות מעל 65 $
אמזון, אילוסטרציה צילום: Unsplash

ענקית הקניות העולמית רשת אמזון חידשה משלוח חינם לישראל. החל מיום חמישי בבוקר, רכישות מעל 65 $ זכאיות למשלוח חינם לישראל.

רשת אמזון דיווחה כי רק פריטים מסוימים זכאים למשלוח חינם לישראל, והם מסומנים בבירור באתר. לא פורסם כמה זמן יימשך המבצע.

הישראלים חיכו שנה וחצי לרגע הזה. כאשר אמזון החלה להציע משלוח חינם לישראל עבור הזמנות מעל 49 $ בנובמבר 2019, המהלך היה מהפכה צרכנית בין לילה. מכיוון שאמזון הצליחה למכור אלפי מוצרים בזול יותר מחנויות מקומיות, באותו הזמן החלו ישראלים לקנות כמעט הכל באינטרנט, כולל ביגוד, אלקטרוניקה, מזון ותתפלאו, גם נייר טואלט.

אך כל זה הסתיים במרץ 2020, כאשר מגיפת נגיף הקורונה גרמה לנזקים כלכליים בספנות העולמית מה שאילץ את אמזון לבטל את ההטבה. המשלוחים לישראל בוטלו כליל בימיה הראשונים של המגיפה. בקיץ שעבר אמנם חזרו המכירות לישראל, אך עם אפשרויות משלוח ארוכות ויקרות יותר. זמני המשלוח לישראל חזרו כעת קרוב יותר לרמות שלפני המגיפה.

הסכום של 65 $ למשלוח חינם הוא בכוונה. כיום בישראל משלוחים מחו"ל מתחת ל -75 $ פטורים מתשלום מכס. שמירה על גודל הזמנה בין 65 $ ל -75 $ כדי להימנע מעמלות, מחייבת את הקונים להפעיל רמה מסוימת של תשומת לב ומיומנות שאמזון כנראה לקחה בחשבון. הסף הקודם של 49 $ נתן לקונים אפשרויות טובות יותר, אך גם 65 דולר זה לא סכום בשמים.

אמזון משלוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד