י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"יפעל כמיטב יכולתו"

בנט שוחח עם מנכ"ל פייזר וביקש להאיץ מתן אישור לחיסון ילדים

ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח עם מנכ"ל פייזר בורלא וביקש ממנו להאיץ את מתן האישור לחיסון ילדים מתחת לגיל 12. המנכ"ל היהודי של פייזר הבטיח לפעול בעניין

בנט שוחח עם מנכ"ל פייזר וביקש להאיץ מתן אישור לחיסון ילדים
מתחם בדיקות קורונה צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

ברקע התחלואה המדאיגה בישראל והחשש מפני עומסים על בתי החולים, ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח היום (חמישי) עם מנכ"ל חברת התרופות 'פייזר', אלברט בורלא וביקש ממנו להאיץ את מתן האישור לחיסון ילדים מתחת לגיל 12, במטרה להיערך לפתיחת שנת הלימודים.

בהודעה שפרסמה לשכת בנט נכתב: "ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח עם מנכ"ל פייזר, אלברט בורלא". נאמר כי "ראש הממשלה ביקש ממנכ"ל פייזר להאיץ את הליך האישור הרגולטורי לחיסונים עבור ילדים מתחת לגיל 12".

לפי ההודעה, "מנכ"ל פייזר מסר לרה"מ, כי הוא רואה חשיבות רבה באפשרות לחסן ילדים, וכי הוא פועל ויפעל כמיטב יכולתו להאיץ את התהליך".

בנוסף מציינים בלשכת ראש הממשלה כי השניים שוחחו גם על מבצע ההתחסנות השלישית בישראל, אשר מהווה את המדינה הראשונה בעולם שמחסנת בחיסון שלישי משלים את אזרחיה שגילם מעל 60.

לפי משרד הבריאות, עד כה התחסנו בישראל 716,518 במנה שלישית. את המנה השנייה קיבלו 5,406,232. ומנה ראשונה קיבלו בישראל 5,827,742 אזרחים.

ביממה החולפת אותרו בישראל לא פחות מ-5,946 מאומתים לנגיף הקורונה, מתוך 131,456 בדיקות שנערכו ברחבי הארץ. עוד מעדכנים במשרד הבריאות כי נכון להיום ישנם 420 חולי קורונה בישראל שמצב מוגדר קשה, מתוכם 65 מונשמים. מאז פרוץ מגפת הקורונה נפטרו בישראל 6,593 מהנגיף.

נפתלי בנט חיסונים קורונה אלברט בורלא חברת פייזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד