ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"שוחד כדי להסתיר מחדלים"

בליכוד דורשים מהיועמ"ש מנדלבליט לחקור את רה"מ בנט

לאחר שדווח כי ראש הממשלה דרש מבתי החולים לא לפנות לתקשורת במקרה של אי ספיקה במחלקות הקורונה והוא בתמורה ייתן להם תקנים - מפלגת 'הליכוד' פנתה ליועץ המשפטי אביחי מנדלבליט וביקשה ממנו שיחקור את הראשון | הם טענו: "הציע שוחד כדי להסתיר את מחדל הקורונה שלו"

בליכוד דורשים מהיועמ"ש מנדלבליט לחקור את רה"מ בנט
היועמ"ש אביחי מנדלבליט צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

בליכוד פנו היום (חמישי) ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בדרישה שיחקור את ראש הממשלה נפתלי בנט בחשד למתן שוחד, בעקבות הדיווח הבוקר על "הסכם סודי" בינו לבין מנהלי בתי החולים.

במפלגתו של נתניהו פנו ליועמ"ש וביקשו שיחקור את בנט, לאחר שדווח כי הוא הציע לבתי החולים תקנים חדשים, ובתמורה לכך הם לא יגידו את מספר המאומתים האמיתי. הם טענו כי מדובר בראש הממשלה שמציע שוחד כדי להסתיר את "המחדל" בטיפול בקורונה.

"'‏הליכוד' דורש לחקור את בנט: הציע שוחד לבתי חולים כדי להסתיר את מחדל הקורונה שלו", נמסר מטעם המפלגה. "'הליכוד' דורש לפתוח בחקירה מיידית על עסקת השוחד שהציע נפתלי בנט - בניסיון להסתיר מאזרחי ישראל את גודל מחדל הקורונה של בנט".

מוקדם יותר, לשכתו של בנט הכחישה את הדיווח: "לא הייתה כל דרישה כזו ממנהלי בתי החולים, לא רשמית ולא ברמז, לא בכתב ולא בעל פה. כל ניסיון להטיל דופי ביושרתם המקצועית מזלזל במיטב רופאינו, שנמצאים בחזית המאבק בקורונה לילות כימים", טענו.

אביחי מנדלבליט נפתלי בנט חקירה הליכוד קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד