י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אפליקציה חדשנית וראשונית מסוגה

כך מנגישים במרכז הרפואי את הצוות הרפואי למטופלים

במרכז הרפואי שמיר - אסף הרופא השיקו אפליקציה חדשנית וייחודית דרכה ניתן יהיה להזמין את הצוות הרפואי בכל רגע נתון בו אתם מאושפזים במקום | המטופלים אשר מגיעים למרכז הרפואי יכולים ליהנות משירות אדיב, מקצועי ומהיר של הצוות הרפואי בלחיצה קטנה | כך זה עובד

כך מנגישים במרכז הרפואי את הצוות הרפואי למטופלים
חזית בית החולים אסף הרופא צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

מכירים את זה שאתם שוהים בבית החולים ורוצים לקרוא לצוות הרפואי אבל אף אחד לא נמצא שם באזור? מי לא מכיר. זה קורה כמעט לכולנו, בין אם זה יולדת שצריכה סיוע, אדם מבוגר שמאושפז, או סתם חולה בן משפחה שזקוק לעזרה בעודו שוכב על מיטת בית החולים.

נכון, זה לא באשמת בית החולים, הצוות הרפואי עסוק ופועל ללא הרף, הוא לא יכול לעמוד ליד המיטה שלכם או של יקירכם בבית החולים עשרים וארבע שעות ביממה, אבל עדיין, התחושה שלנו, כמטופלים היא לפעמים קשה. קצת קשה לשכב על מיטת בית החולים כשצריך משהו דחוף ואין מישהו בסביבה שיעזור לנו.

בדיוק בגלל מקרים שכאלה סללו במרכז הרפואי שמיר - אסף הרופא טכנולוגיה פורצת דרך, במסגרתה כל מטופל או מטופלת שיגיעו למרכז הרפואי יתחברו לאפליקציה מיוחדת דרכה הם יוכלו להזמין את הצוות הרפואי בכל רגע נתון במהלך היממה.

האפליקציה שנקראת "הוספיקול" התקבלה בסיפוק עצום בקרב אלפי מטופלי המרכז הרפואי, המטופלים אשר מגיעים למקום יכולים ליהנות משירות אדיב, מקצועי ומהיר של הצוות הרפואי במרכז הרפואי בכל שעות היממה בלחיצה קטנה באפליקציה.

אז זהו זה, כבר לא צריך להמתין, לא צריך לצעוק וגם לא צריך להיות מאוכזבים ומתוסכלים, מהיום בלחיצת כפתור קטנה הצוות הרפואי של המקום יגיע אליכם במהירות ויעזור לכם בכל מה שצריך, החל מהחלפת סדינים ועד לכוס מים. ככה פשוט.

במרכז הרפואי שמיר - אסף הרופא אומרים כי זהו המרכז הרפואי הממשלתי הראשון בו מוטמעת האפליקציה. האפליקציה הושקה במחלקת אף אוזן גרון בניהול פרופ' חיים גבריאל ו"זוהי סנונית טכנולוגית ראשונה שרצה בהצלחה כחלק ממחויבותנו לרפואה אנושית פורצת דרך".

אפליקציה בית חולים רופאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד