כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נגד המכחישים והמתנגדים

הפרשן הבכיר תוקף: "להביט במראה; הציבור אשם"

הפרשן הבכיר ב-Ynet יוצא קשות נגד מכחישי קורונה, מתנגדי חיסונים ומפיצי פייק ניוז מסוכן, "מגיעה נקודה שבה אי אפשר להאשים רק הממשלה. מגיעה נקודה שבה צריך להביט במראה ולומר: גם הציבור אשם"

הפרשן הבכיר תוקף: "להביט במראה; הציבור אשם"
אטילה שומפלבי צילום: פלאש 90

אטילה שומפלבי, מגיש ופרשן Ynet, יצא קשות נגד חבורת ההזויים שמפיצים נתונים שקריים בכל הנוגע לנגיף הקורונה והחיסונים. "‏כמו בממשלה הקודמת, כך גם כעת. וכמו שכתבתי אז, כך בהווה: מגיעה נקודה שבה אי אפשר להאשים רק הממשלה. מגיעה נקודה שבה צריך להביט במראה ולומר: גם הציבור אשם. אם יש חיסון ואתה לא מתחסן - אתה אשם. אם אין לך מסיכה - אתה אשם. אם אתה לוקח השבט לחו"ל - אתה אשם. אם אתה מזייף בדיקה - אתה אשם" כותב אטילה.

לדבריו, "‏אם אתה מפיץ שקרים על החיסון - אתה עבריין ואתה אשם. אם אתה צופה בזבל של פוטין ומאמין לו - אתה אשם".

הפרשן הבכיר התייחס גם למפורסמים שמשמיעים שקרים וכתב כי מי שחושב שהם צודקים, "אשם". עוד כתב: "אם נראה לך ששמו 5G בחיסון - אתה מטומטם. אם אתה חושב שכולם מתים מחיסון - אתה אידיוט. אם אתה חושב שיהיה בסדר - אתה אשם ואחראי לזה שלא יהיה בסדר".

שומפלבי התייחס לקבוצות מכחישי קורונה: "‏אם אתה מסתובב בקבוצות של פייקרים עלובים ומפיצי קונספירציות ומשתף את האשפה שלהם - אתה אשם. אם אתה נותן חניהיליסטים כמו אלדד יניב לשכנע אותך שהכל היסטריה סתם - אתה אשם. אם נראה לך שאיזו מטורללת ששולחת הודעות כדי שלא תחסן את ילדיך עדיפה על רופאי משרד הבריאות - אתה סתום על מלא ואשם".

"‏אם אתה יודע שסבתא שלך לא הלכה להתחסן ולא לקחת אותה - אתה אשם. אם אתה אומר כבר 5 חודשים - יאללה, שיקפצו לי, לא יקרה לי כלום - אתה אשם. אם אתה רואה אנשים גוססים או כאלה שסובלים אחרי קורונה ואתה מזלזל - אתה טיפש. ואם אתה חושב שהממשלה תציל אותך מהטמטום שלך עצמך - וואלה, מגיע לך!". כך שומפלבי בשרשור ציוצים בטוויטר שזכה לתגובות רבות ושיתופים רבים.

מתנגדי חיסון חיסון לקורונה אטילה שומפלבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד