י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ניתן לקבוע תור

משרד הבריאות ממליץ: חיסון שלישי לבני 50 ומעלה

הצוות לטיפול במגפות של משרד הבריאות המליץ להרחיב את מבצע החיסונים במנה השלישית נגד קורונה לבני 50 ומעלה וכן לאוכלוסיות מיוחדות הכוללות סגל רפואי, אנשים הסובלים ממחלות רקע, אסירים וסוהרים

משרד הבריאות ממליץ: חיסון שלישי לבני 50 ומעלה
חיסון לקורונה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

הצוות לטיפול במגפות של משרד הבריאות המליץ הערב (חמישי) להרחיב את מבצע החיסונים במנה השלישית נגד נגיף הקורונה לבני 50 ומעלה וכן לאוכלוסיות מיוחדות הכוללות סגל רפואי, אנשים הסובלים ממחלות רקע, אסירים וסוהרים. הרחבת המבצע מותנית באישור מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש.

בעקבות ההודעה, קופת חולים 'כללית' הודיעה כי החל ממחר (שישי) תאפשר לבני 50 ומעלה להזמין תור לחיסון במנה השלישית בהתאם להמלצת והנחיות משרד הבריאות.

ראש הממשלה, נפתלי בנט הגיב ואמר: "אני מברך את מומחי הצוות לטיפול במגפות (צט"מ) על קבלת ההחלטה הנכונה למען בריאות אזרחי ישראל. חברי הצוות שקדו במקצועיות וביסודיות, והגיעו למסקנה כי החיסון השלישי לבני 50 ומעלה ולצוותים הרפואיים הוא יעיל ונכון".

לדבריו, "המבצע לחיסון בני 60 ומעלה היה הצלחה גדולה, עם יותר מ-750,000 מתחסנים עד כה, וכעת אנו ממשיכים לשלב הבא. זהו צעד חשוב במאבק נגד מגפת הדלתא".

לסיום הוסיף ואמר, "אני קורא לכל מי שמעל גיל 50 - התייצבו כבר מחר בבוקר. צאו להתחסן. מדובר בהצלחת חיים. זה בידינו. ביחד עם משרד הבריאות, הבאנו כמות גדולה של חיסונים לישראל על מנת לאפשר פעולה מהירה של חיסון הציבור והגנה עליו מפני זן הדלתא".

"נמשיך את הטיפול במגפת הדלתא בצורה יסודית ואחראית. נשמור על החיים ועל שגרת החיים, עם איזון בין צרכי הבריאות לצרכי הכלכלה ופרנסת אזרחי ישראל. ויחד - ננצח".

חיסון שלישי חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד