ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בביקור בזק בעיר פתח תקווה

הגאב"ד ביקש לברך את ראש העיר על פעלו לטובת המוסדות החרדים

בביקור שערך הגאב"ד גרוס ברשת הגנים 'תורת ראובן' בפתח תקווה של אחד ממקורביו, קיבלו ילדי הגנים את הגנים בשירה כשדגלים בידיהם. הגאב"ד בירך את ילדי הגנים בכתיבה וחתימה טובה, והאציל מברכותיו לראש עיריית פתח תקווה שעמד לימין המוסדות בעיר.

הגאב"ד ביקש לברך את ראש העיר על פעלו לטובת המוסדות החרדים
הגר"מ גרוס בביקור ברשת הגנים תורת ראובן בפ"ת צילום: באדיבות המצלם

הגאב"ד הגר"מ גרוס ביקר הבוקר ברשת גני הילדים 'תורת ראובן' שבפתח תקווה שבהנהלת תלמידו ומקורבו הרב ישראל דוד בקר, במהלכו בירך את ילדי הרשת שקידמו את הגר"מ גרוס בדגלים ובשירה, וכן בירך את תלמידו הרב בקר שפועל למען חינוך ילדי ישראל מזה שנים רבות בעיר פתח תקווה ובסביבותיה. בסוף הביקור בירך הגאב"ד באריכות רבה את ראש העיר גרינברג על פעלו למען מוסדות החינוך החרדי בעיר פתח תקווה.

במהלך הביקור, ביקש הגאב"ד הגר"מ גרוס לשמוע על הפעילות העירונית למען המוסדות, הרב בקר הרחיב על פעילות העירייה והסיוע הרב של העומד בראשה רמי גרינברג למען המוסדות, כשהוא מציין כי רק לאחרונה פעל ראש העיר יחד עם האחראי על החינוך הדתי והחרדי בעיר, ערן חג'ג', לפתרון של קבע לגני הילדים בשכונת גני הדר בעיר במתחם חדיש ומפואר, לרווחת הילדים וההורים.

הגאב"ד הביע את התפעלותו מהעשייה המבורכת של ראש העיר לטובת מוסדות החינוך החרדי בפתח תקווה, וביקש ממקורבו הרב בקר להעביר את ברכתו לראש העיר.

בתיעוד שהגיע ל'בחדרי' נראה הגר"מ גרוס מברך את ראש העיר גרינברג ב"סיעתא דשמיא. שיחיה לאורך ימים ושנים. שיהיה לו הצלחה, וכל משאלות ליבו ימולאו לטובה. שימשיך בעזרת השם להוסיף בעיר תורה ויראת שמים". הגר"מ גורס הוסיף ובירך את "ערן חג"ג האחראי על החינוך החרדי בעיר – שכל פינות שיפנה, דרך ימין, ושהקב"ה יתן לשניהם אריכות ימים ושנים טובות. ושיזכו לכתיבה וחתימה טובה, ובשנה טובה ומוצלחת".

הרב מרדכי גרוס רמי גרינברג פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד