י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אתיאיסט ומתנחל"

ליברמן: נתניהו זלל יותר שרצים מכל יושבי המשכן גם יחד

בריאיון לבן כספית טען שר האוצר ליברמן כי יריבו ראש האופוזיציה נתניהו אכל הרבה יותר שרצים ממנו, והצהיר: "אני אוהב פירות ים" | "תקשיב איווט, אתה לא יכול להתקבל פה כאחד משלנו, אתה לא נכנס לשום רובריקה, אתה איש מורכב מדי. אתה מבין שבמציאות הישראלית אי אפשר להיות גם אתיאיסט וגם מתנחל"

ליברמן: נתניהו זלל יותר שרצים מכל יושבי המשכן גם יחד
ליברמן ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בריאיון שערך הפרשן בן כספית עם שר האוצר אביגדור ליברמן ופורסם היום (שישי) במעריב, מצהיר על עצמו יו"ר 'ישראל ביתנו' כי הוא אתיאיסט ומעביר את הכדור למגרש של ראש האופוזיציה ואויבו המושבע נתניהו: "יש אחד שזלל הרבה יותר שרצים מכל שוכני משכן הכנסת גם יחד ואני מתכוון לבנימין נתניהו", כך ליברמן.

כספית התעניין לדעתו של ליברמן על כך שבליכוד עדיין יש מי שמכנים את נתניהו "ראש הממשלה": "ברור שיש שם המרדה שמי שמוביל אותה הוא נתניהו עצמו", השיב ליברמן אך ציין כי "אנשים מתחילים להתפכח". ליברמן סיפר אנקדוטה מעברו: "שמע, כשנכנסתי לתפקיד מנכ"ל הליכוד ב-93', אחד מראשי יש"ע בא אלי לנוקדים, עוד גרנו בקרוואן, אמר לי תקשיב איווט, אתה לא יכול להתקבל פה כאחד משלנו, אתה לא נכנס לשום רובריקה, אתה איש מורכב מדי. אתה מבין שבמציאות הישראלית אי אפשר להיות גם אתיאיסט וגם מתנחל, זה לא קיים. אנחנו לא יודעים לסווג אותך".

"למה אתה קורא לעצמך אתיאיסט? אתה לא יהודי?", תהה כספית. "ברור שאני יהודי, גאה מאוד", השיב ליברמן, "אני יהודי לא פחות טוב מהחרדים. אני ממשיך דרכם של ז'בוטינסקי, טרומפלדור, הרצל וראשי הציונות. אנחנו יהודים טובים וגאים עם הערכה רבה למסורת ולדת שלנו, אבל גישה חופשית לחיים ליברליים וחופש בחירה. ז'בוטינסקי, הרצל וטרומפלדור היו יהודים לא פחות טובים מליצמן, דרעי וגפני. לדעתי הרבה יותר טובים".

"ועדיין, יש ח"כים שצועקים לעברך שאתה אוכל שרצים", הקשה בן כספית על אביגדור ליברמן. "כן, שמעתי", השיב ליברמן "זו צביעות שקשה לתאר. הם שוברים את כל שיאי הצביעות הקודמים של עצמם, שם בליכוד. אז ראשית, כן. זה נכון. אני אוהב פירות ים. ושנית, יש אחד שזלל הרבה יותר שרצים מכל שוכני משכן הכנסת גם יחד ואני מתכוון לבנימין נתניהו. זה השם שלו. אני ראיתי את זה במו עיניי. עד מומחה".

אביגדור ליברמן בן כספית בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד