ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
פרסום ראשון

בגלל הקושי להגיע: הרבי מויז'ניץ ימריא לשבת סליחות בארה"ב

לאור הקושי לאלפי חסידי ויז'ניץ להגיע ארצה כדי להסתופף בימים הנוראים בצל הרבי בגלל מגבלות הקורונה, ימריא האדמו"ר במוצאי שבת הבא, לביקור אצל חסידיו בארה"ב. בשבת סליחות תתקיים שבת התאחדות גדולה לאלפי החסידים בארה"ב וסליחות ראשונות במוצ"ש במחיצת הרבי

בגלל הקושי להגיע: הרבי מויז'ניץ ימריא לשבת סליחות בארה"ב
הרבי מויז'ניץ צילום: ארכיון בחדרי

פרסום ראשון: לאור הקשיים של אלפי חסידי ויז'ניץ לבוא ארצה להסתופף בימים הנוראים בצלו של הרבי, בגלל הצורך בבידודים והקושי שכרוך בדבר לאחר מכן, על פי המסתמן האדמו"ר מויז'ניץ ימריא במוצאי שבת הבא פרשת כי תצא, לביקור בקרב חסידיו בארה"ב.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשבת סליחות תתקיים שבת התאחדות גדולה לאלפי חסידי ויזניץ בארה"ב, לצד אמירת סליחות ראשונות במוצאי שבת במחיצת הרבי. כמו כן יקבל האדמו"ר את קהל חסידיו לרגל הימים הנוראים ואז ישוב לישראל. 

במהלך הביקור הרם כאמור, יאמר הרבי סליחות ראשונות עם אלפי החסידים, וביום ראשון א' דסליחות יפקוד ציון קודשו של דודו האדמו"ר מויז'ניץ ממונסי בעל ה'תורת מרדכי' זצ"ל, כפי מנהג אדמו"רי בית ויז'ניץ לפקוד קברי צדיקים ביום א' דסליחות. כאן בארץ פוקד הרבי אוהל אדמו"רי בית ויז'ניץ בבית החיים בבני ברק ושם יפקוד את בית החיים במונסי. 

הערכות להגעתו של הרבי לארה"ב, תמנע מעסקני החסידות בארה"ב להגיע לשהות בישראל בראש השנה.

בימים אלו שוהה בניו יורק האדמו"ר מגור לרגל חתונת הנכדה וחיזוק הקהילה בארה"ב, על פי השמועות יש צד גדול שלאור המצב בארץ בגלל מגפת הקורונה, הרבי יישאר במקום גם בראש השנה, אך הדבר אינו סגור כלל.

הרבי מויז'ניץ שבת סליחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד