י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סקר פנימי

נחשף: הנתון שהוצג לבנט הוריד את הסגר מהשולחן

אמש נחשף כי במהלך השבוע הוצג לראש הממשלה סקר פנימי של פיקוד העורף שהראה כי רק חלק קטן מהציבור יציית לסגר בחגי תשרי. לפי הדיווח, הנתון הוא מה שגרם לראש הממשלה לשים את כל יהבו על החיסון השלישי ולא על סגר

נחשף: הנתון שהוצג לבנט הוריד את הסגר מהשולחן
ראש הממשלה, נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בסוף השבוע נחשף כי במהלך השבוע החולף הוצג לראש הממשלה נפתלי בנט סקר פנימי אותו ערכו בפיקוד העורף, וממנו עולה כי אם יוחלט על סדר כללי בחגי תשרי, רק 30% מהציבור יציית לו.

לפי הפרסום של ניר דבורי ב'חדשות 12', בנט שראה את הנתונים הבעייתיים הבין כי מסגר לא תצמח לו הישועה והורדת התחלואה, כיוון שהציבור בישראל לא יציית, ולפיכך החליט לשים את כל יהבו על מבצע חיסונים נרחב, בתקווה שהוא זה שיביא להורדת בתחלואה ובלימת ההתפרצות.

בנט הורה למפקדת אלון של פיקוד העורף להרחיב את היקף החקירות האפידמיולוגיות ובדיקות הקורונה. לפי הדיווח, ראש הממשלה מבין שרק באמצעות מהלך נרחב למניעת התפשטות התחלואה, ניתן להימנע מצעד קיצוני כמו סגר.

עוד דווח ב'חדשות 12' כי ראש הממשלה הנחה את אנשי חיל הרפואה להתכונן בתוך שבוע למצב שבו הם יוכלו להעניק טיפול למאושפזים שיפונו מבתי החולים לטיפול בבתיהם - במטרה להפחית את העומס על מחלקות הקורונה בבתי החולים.

על פי התוכנית של הממשלה, ניתן יהיה לפנות עד 500 מטופלים לאשפוז ביתי - ומי שילווה אותם ויטפל בהם בבתיהם - בדגש על הפריפריה - יהיו צוותי רפואה צבאיים - רופאים ורופאות, אחים ואחיות, חובשים וחובשות.

נפתלי בנט קורונה סגר פיקוד העורף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד