י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
סערת הבוסטר

ד"ר אלרעי פרייס: התנגדתי לחיסון בני 50 ומעלה

אמש חשפה הד"ר שרון אלרעי פרייס כי הצביעה נגד ההצעה שעלתה בוועדת החיסונים של משרד הבריאות לחיסון שלישי לבני 50 ומעלה. ההצעה עברה בסוף ברוב בניגוד לדעתה של אלרעי פרייס

ד"ר אלרעי פרייס: התנגדתי לחיסון בני 50 ומעלה
חיסון לקורונה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

במהלך סוף השבוע חשפה הד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, כי במהלך ישיבת מומחי הבריאות בוועדה שהחליטה על מתן חיסון שלישי, היא התנגדה למתן חיסונים לבני 50 ומעלה, אך הייתה בדעת מיעוט וההחלטה עברה.

"הייתי בדעת מיעוט שחשבה שקודם כל צריך לחסן את האנשים שנמצאים ברמת סיכון גבוה יותר לקורונה", אמרה אלרעי פרייס ב'חדשות 12'. לדבריה, "צריך לראות קודם מה ההשפעה של חיסון בני 60+ על התחלואה. אנחנו רואים זינוק מאוד משמעותי, וזה הדבר שיכול למנוע את זה".

על האפשרות של סגר בחגי תשרי אמרה ד"ר פרייס: "אם נצטרף סגר זה לא יהיה שבוע, אבל אני מאוד מקווה שלא נגיע לזה. אנחנו צריכים לעשות את כל המאמצים כדי למנוע את זה, על ידי צעדים אפקטיביים כמו תו ירוק וצמצום התקהלות".

לטענת ד"ר פרייס ניתן לראות תוצאות חיוביות מחיסון הבוסטר כבר עתה: "אנחנו כבר יכולים לראות שיש ירידה של 50 אחוז בתחלואה באוכלוסייה שקיבלה את הבוסטר השלישי, ואלו נתונים ראשונים בלבד". ד"ר פרייס גם צידדה באלו הטוענים כי צריך לפתוח את שנת הלימודים כסדרה ב-1 לספטמבר ולא לדחות. "זאת אמירה של המדינה שאנחנו מנסים לחיות פה לצד הקורונה, אנחנו מתכווננים לכך".

חיסון לקורונה בוסטר חיסון שלישי שרון אלרעי פרייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד