י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ביתו היה פתוח לרווחה

בד"ה: חבר מועצת העיר נפטר מנגיף הקורונה

הלך לעולמו הרב שלמה סויסה ז"ל, יו"ר ש"ס במעלות תרשיחא, שם שימש כחבר מועצת העיר. הוא הלך לעולמו הערב לאחר שנדבק בנגיף, חלה בצורה קשה ואושפז בבית החולים

בד"ה: חבר מועצת העיר נפטר מנגיף הקורונה
הרב שלמה סויסה ז"ל צילום: באדיבות הרב עדיאל בוארון

ברוך דיין האמת: בבית החולים בלינסון בפתח תקווה הלך לעולמו הרב שלמה סויסה ז"ל, יו"ר ש"ס במעלות תרשיחא וחבר מועצת העיר במשך שנים רבות והוא בן 60 בפטירתו.

במשך שלושה שבועות היה מחובר לחמצן בביתו לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, (הרב סויסה לא התחסן מ.ו) ולפני שבוע כשמצבו הידרדר אושפז בבלינסון שם חובר למכשיר ה'אקמו', אך למגינת לב הוא השיב את נשמתו ליוצרה.  

הרב שלמה סויסה מראשוני המייסדים של תנועת ש"ס במעלות, וכיהן מזה כ 8 שנים כיו"ר התנועה במקום.

הרב עדיאל בוארון, רב קהילה בגבעת האורנים שבעיר הצפונית מעלות מספר ל'בחדרי חרדים' על דמותו: "המנוח היה איש חסד גדול ביתו פתוח לרווחה אין חתן של קיבל ממנו תמיכה לחתונה, בראש מעייניו היה חיזוק וביסוס מוסדות החינוך של רשת החינוך בעיר מעלות כל היום ביומו היה המנוח מגיע לתלמוד תורה לבדוק מה צריך לעזור ולסייע אין יום שלא פתח את הבוקר שלו בלי לבקר מוסדות התורה בעיר חבים לו את קיומם שממש מסר נפשו עליהם במסירות נפש שאין לתאר".

היה ממקורביו הגדולים של יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי, בימים בהם שהה אריה דרעי בפקיעין היה המנוח צמוד אליו ומסייע לו בכל מה שצריך במסירות ואהבה גדולה. המנוח היה תלמיד חכם גדול והיה מבכירי ובחירי האברכים בכולל מעלות תורה בעיר.

כל ימיו היו מקשה אחת של מסירות נפש למען הציבור כשליח ציבור אמיתי עולם התורה בעיר מעלות תרשיחא חב לו חובה נצחית.

הותיר אחריו את רעייתו מרת רחל שתחי' מדריכת כלות במעלות ושבעה ילדים שמתוכם שלושה שטרם זכה להוביל לחופה. 

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי פרסם הודעת אבל על פטירתו: "בכאב רב ובהלם גדול התבשרתי בצאת השבת על פטירתו בטרם עת של ידיד נפשי, שליח ציבור נאמן, המנוח היה תלמיד חכם גדול ומבכירי האברכים המעולים בעיר. היה מראשוני המייסדים של תנועת ש"ס במעלות ופעל במסירות רבה למען צרכי הציבור. נודע בפעילות החסד הרבה שלו, בתמיכה בחתנים ובמעוטי יכולת".

"בראש מעייניו היה חיזוק וביסוס מוסדות החינוך של רשת בני יוסף במעלות ומסר נפשו לכל צרכיהם והתפתחותם. בימים בהם שהיתי בפקיעין, זכיתי ללמוד עמו בחברותא בציון רבי אושעיה וסייע לי רבות במסירות ובידידות רבה. זו אבדה גדולה לעיר מעלות ולתנועת ש״ס כולה. בשמי ובשם כל משפחת ש"ס אני משגר תנחומים לרעייתו שתחי' ולכל משפחתו הכבודה. יהי זכרו ברוך".

מסע הלוויה הלילה מוצאי שבת קודש, פרשת שופטים בשעה 00:45 בבית העלמין במעלות שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

מעלות תרשיחא ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד