י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"קשה 'להכיל' שקרים"

מועמדי 'ימינה' שפרשו תוקפים את מפלגתם: "זה נגמר"

לאחר שפרשו מהרשימה עקב כניסת מפלגתם לממשלת השינוי - כמה מועמדים לשעבר תוקפים את 'ימינה'. בין היתר על החשיפה כי שיקרו לרשתות החינוך הציונות הדתית בנוגע לתקציבים ועל התקציבים ביו"ש | אחד המועמדים עקץ את שקד: "הכי קשה לי 'להכיל' מתים"

מועמדי 'ימינה' שפרשו תוקפים את מפלגתם: "זה נגמר"
מחאת הימין כנגד ימינה-ארכיון צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בתוך הכעס עליהם מצד חלקים נרחבים בציונות הדתית, אתמול (מוצ"ש) 'ימינה' ספגו התקפות מצד מועמדים שרצו מטעמם ופרשו עקב כניסתם לממשלת השינוי.

המועמד במקום ה-10 שי מימון, שייצג את התיישבות הצעירה, ופרש כאמור מהמפלגה, תקף את 'ימינה' אחרי כמה דיווחים מביכים בסוגיות ימיניות וחשובות למפלגה. בנוסף, גם מועמדת במקום ה-13 רוני ססובר הצטרפה להתקפות על מפלגתה לשעבר.

"‏וידוי", כתב מימון, כשהוא ממשיך תוך שהוא עוקץ את שקד לאחר שאמרה שצריך "להכיל" מתים מהקורונה, "קשה לי מאד 'להכיל' את השקרים על התקציב לחמ"ד וליו"ש, וקשה לי 'להכיל' הורדת אלפי יחידות בנייה ביו"ש".

"ועדיין הכי קשה לי 'להכיל' השענות על רע"מ ויותר קשה אחרי כל מה שנחשף, אבל הכי קשה לי 'להכיל' מתים. גם מטרור וגם מקורונה", הוסיף מועמד המפלגה לשעבר.

גם רוני ססובר תקפה את מפלגתה לשעבר, שהתייחסה לדיווח כי 'ימינה' שיקרו לרשתות החינוך של הציונות הדתית: "‏יש מי שחושבים שהם יכולים לגרום לנו לחיות בסוג של ה'מופע של טרומן', בעולם מדומיין בו יש הישגים, כולם מבסוטים ו'הכל טוב'. זה נגמר".

מפלגת ימינה בחירות איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד