י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
השריפה בהרי ירושלים

ח"כים מימין רומזים לפיגוע: "רחוק מסיום"

בעוד שריפת הענק משתוללת ומתפשטת סביב הרי ירושלים, יש מי שכבר יודעים את מקורה - יו"ר 'עוצמה יהודית' טוען שמדובר בהצתה, שהיא פיגוע לכל דבר ועניין: "על ממשלת ישראל והשב"כ לטפל במציתים ביד קשה" | גם הח"כ המורד מ'ימינה' רמז: "אירוע חמור שרחוק מסיום; זה ממש לא עוד שריפה רגילה"

ח"כים מימין רומזים לפיגוע: "רחוק מסיום"
שריפה בהרי ירושלים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע הניסיונות של עשרות הצוותים להשתלט על האש שמשתוללת בהרי ירושלים, יש מי שרומזים ומי שמצהירים כי מדובר בהצתה מכוונת שצריכה להיחשב כפיגוע.

יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן-גביר טען הערב (ראשון) שהשריפה הינה הצתה מכוונות, שצריכה להיחשב כפיגוע וכי לדבריו השב"כ צריך כבר לחפש מציתים ולטפל בהם. גם חבר הכנסת עמיחי שיקלי רמז כך באומרו כי לא מדובר בשריפה רגילה.

צילום: יקב מצודה.

"‏כשבנט מטייל בבריכה בצפון וטיבי תוקף חיילים הארץ שלנו נשרפת מבפנים. אחרי "הכלת מתים", עכשיו הם גם מכילים הצתות?", עקץ בתחילה יו"ר 'עוצמה יהודית' וטען, "ההצתות הללו הן פיגועים לכל דבר, ועל ממשלת ישראל והשב"כ לטפל במציתים ביד קשה".

"‏כמו שזה נראה ממעלה החמישה אני חושש שהשריפה בהרי ירושלים מסתמנת כאירוע חמור שרחוק מסיום. כולי תקווה שהאירוע מטופל ברמה הלאומית, זו ממש לא עוד שריפה", רמז ח"כ עמיחי שיקלי מ'ימינה'.

חבר הכנסת עופר כסיף מ'הרשימה המשותפת' תקף ואמר:‏ "טרור ההשמצות של בן גביר. האיש חוגג שריפות שהורסות חיים של מאות אנשים ומצית אש של שנאה והסתה. למען רווח פוליטי, הכל כשר אצל בן הבליעל הזה".

שריפה בירושלים איתמר בן גביר הצתה מכוונת טרור הצתה עופר כסיף עמיחי שיקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד