י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"ייתכן שאתה גם פחדן?"

הקרב בין הח"כ מהליכוד לפרשן רביב דרוקר

בעקבות דברים שאמר ח"כ יואב קיש על הפרשן רביב דרוקר בריאיון ב'רדיו דרום', האחרון זעם וטען כי מדובר בשקר גס וביקש מקיש שיבטיח שלא יטען לחסינות כשיתבע על ידו

הקרב בין הח"כ מהליכוד לפרשן רביב דרוקר
רביב דרוקר צילום: צילומסך ערוץ 13

ביום שני בשבוע שעבר התראיין חבר הכנסת יואב קיש (הליכוד) ל'רדיו דרום', ובדבריו האשים את פרשן 'חדשות 13' רביב דרוקר על כך שיש בידיו חומרים מביכים על שר הביטחון בני גנץ שהוא לא פרסמם, מה שמונע מבני גנץ לערוק מחנה ולעבור לבנימין נתניהו.

"יש לגנץ הקש בגג מדרוקר שאומר שאם ילך אי פעם עם נתניהו הוא יפרסם עליו את מה שיש לו. דרוקר אמר זאת בצורה הכי ברורה, זה אירוע מטורף שמשפיע בכל הרמות האפשריות", אמר סגן שר הבריאות לשעבר יואב קיש בריאיון. דרוקר לא נשאר חייב ומיהר להשיב בתקיפות לדברי קיש: "יואב קיש הוא שקרן, מעולם לא אמרתי את זה או משהו דומה לזה".

כאן החלה סאגת ציוצים בין השניים בטוויטר. "מרענן לך את הזיכרון. השקרן המדופלם זה אתה", צייץ קיש תוך שהוא מפרסם כתבה בה נאמר כי לדרוקר יש חומרים שלא פרסם על גנץ. דרוקר מצידו הגיב: "ח"כ קיש, בוא נעשה דבר פשוט. תבטיח שלא תטען לחסינות, אני אתבע לשון הרע וביהמ"ש יחליט מי שקרן. הולך?"

אך דרוקר שלא נרגע מדבריו של קיש עליו, לא עצר ואמש (מוצ"ש) צייץ בטוויטר: "ח"כ קיש, האם ייתכן שאתה גם פחדן? לאן נעלמת? אנא תשובה קצרה - האם תבקש להשתמש בטענת החסינות כשאתבע אותך על השקר הגס שאמרת עליי? ובאותה הזדמנות, חברים ברדיו דרום - מבקש מכם לפרסם התנצלות על השקרים הללו".

קיש לא השיב לציוץ של דרוקר, והפרשן צייץ הבוקר: "אם מישהו נתקל בח"כ קיש, אנא תשאלו אותו אם בדעתו לעשות שימוש פחדני בחסינות שלו, שבטח לא נועדה להגן עליו מפני שקרים כאלו ואגב, לפני שצייצתי - נשלח לו לפני מספר ימים מכתב באמצעות עו"ד רז בן דור בדרישה שיחזור בו. קיש נעלם. לא עונה".

יואב קיש רביב דרוקר בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד