י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"להכיל מתים - התבטאות אומללה"

סקר: כמה בעד סגר בתשרי ומי עדיף - נתניהו או בנט?

בסקר שפורסם הערב נשאלו הנסקרים על מידת שביעות רצונם מתפקודו של בנט, על דעתם לגבי התבטאות שקד, על הציון שלהם לשאשא ביטון ועל המטפל הטוב ביותר במשבר הקורונה - נתניהו או בנט

סקר: כמה בעד סגר בתשרי ומי עדיף - נתניהו או בנט?
נתניהו ובנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מרבית אזרחי ישראל מתנגדים להטלת סגר בתקופת חגי תשרי. כך עולה מסקר שפורסם הערב (ראשון) על ידי 'חדשות 13' ופרופסור קמיל פוקס.

הנסקרים נשאלו האם צריך להטיל סגר בחגים. 52% ענו כי לא צריך, 35% ענו - צריך, ו-13% ענו - לא יודע.

לגבי תפקודו של ראש הממשלה נפתלי בנט, 35% השיבו כי הם מאוד לא שבעי רצון. 20% השיבו כי הם לא כל כך שבעי רצון, ו-27% די שבעי רצון מתפקודו. 6% מאוד שבעי רצון. ו-12 אחוזים השיבו כי הם אינם יודעים.

הנסקרים נשאלו גם לגבי זהות המטפל הטוב ביותר במשבר הקורונה? בנימין נתניהו זוכה ל-45% ונפתלי בנט ב-26%. 29% מהנשאלחם השיבו כי הם אינם יודעים להכריע מי טיפל טוב יותר מבין השניים.

בסקר נבדק גם מהי דעת הציבור על האמירה של שרת הפנים איילת שקד כי יש "להכיל את המתים". 57 אחוזים סבורים כי זו התבטאות אומללה, 26% סברו כי זו אמירה מוצדקת ואילו 17% השיבו - לא יודע/ת.

לשאלה האם יש לפתוח את שנת הלימודים בזמן או לדחות אותה לאחרי החגים? 505 השיבו כי יש לדחות לאחרי החגים, 41% השיבו כי יש לפתוח ב-1 בספטמבר ואילו 9% השיבו לא יודע.

כמו כן, על רקע המחלוקת בקבינט הקורונה, הנסקרים נשאלו האם הם תומכים בחיסונים בבתי הספר. 59% תומכים, 29% מתנגדים. ו-12% השיבו "לא יודע".

לסיום נשאלו הנסקרים, איזה ציון היו נותנים לשרת החינוך יפעת שאשא ביטון. שביעות הרצון ממנה הייתה 4.8%.

הסקר שנערך על ידי הפרופסור קמיל פוקס, כלל 700 נשאלים מהם, 602 מהאוכלוסייה היהודית ו-98 מהמגזר הלא יהודי. טעות הדגימה הינה 3.8%.

נפתלי בנט קורונה סקר בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד