י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הצביעו פה אחד

לראשונה נבחר רב למועצה: "תלמיד חכם"

בתום הליך ממושך וארוך שארך כשנה, הערב בחרו לראשונה במועצה אזורית גוש עציון רב אזורי - את הרב יוסף צבי רימון, מרבני ישיבת הר עציון | במועצה מברכים: "תהיה לנו לרועה - הצלחת תפקידך יהיה להצלחה של הגוש כולו"

לראשונה נבחר רב למועצה: "תלמיד חכם"
הרב יוסף צבי רימון צילום: יהושע הלוי

היסטוריה קטנה: במועצה האזורית גוש עציון בחרו הערב (ראשון) לראשונה רב אזורי, בתום הליך ממושך שארך כל השנה האחרונה וכלל פנייה לציבור הן להגדרת תפקיד הרב והן להצעת מועמדים.

וועדת איתור בחנה את מועמדותם של מספר רבנים שכולם יוצאי דופן בחכמתם, כישרונם ותכונות אופיים ולבסוף מסרה את המלצותיה למליאת המועצה. הערב נבחר בהצבעה פה אחד - הרב יוסף צבי רימון לרב האזורי של גוש עציון.

הרב יוסף צבי רימון, מרבני ישיבת הר עציון, בעל מפעלים רבים ועשייה ציבורית רחבה הוא ראש בית המדרש במכון לב, עומד בראשן של עמותות "סולמות" ו"לאופק".

הוא נחשב לאחד מרבני ההלכה הבכירים בציונות הדתית, בין היתר חיבר מספר ספרים הלכתיים בין השאר בנושא שמיטה והוציא את סדרת הסרטונים החינוכיים "רצים למשנה".

הרב רימון נשוי לשרון ואב לשמונה בנות, הוא דמות ידועה ומוכרת בגוש עציון שמחוברת להוויה ולתושבי האזור ומכהן בנוסף כרב בית כנסת באלון שבות.

"גוש עציון זכו ברב תלמיד חכם אמיתי, ישר דרך, אהוב על הבריות ומקרבן לתורה", מסר ראש המועצה שלמה נאמן. "הרב יוסף צבי מחובר למקום ולסביבה ובהחלט איש מעשה מהמעלה הראשונה. כולנו זכינו בך, הרב רימון. תהיה לנו לרועה - הצלחת תפקידך תהיה להצלחה של הגוש כולו".

גוש עציון מינוי רבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד