י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מומחי 'פרופסור לניקיון' עונים: איך לבחור שירות ניקוי ספות בצורה נבונה?

כדי להבטיח מקסימום תועלת לניקוי ספות חשוב לבחור נכון את החברה שתבצע עבורכם את פעולת הניקיון - ובפרט לבחון את הקריטריונים הבאים

מומחי 'פרופסור לניקיון' עונים: איך לבחור שירות ניקוי ספות בצורה נבונה?
ניקוי ספות צילום: יח"צ

הספות הן פריט שמושך תשומת לב רבה במיוחד בכל בית. סיבה אחת היא הגודל שלהן שמייצר נוכחות בולטת מאוד, והסיבה השנייה היא השימוש האינטנסיבי בהן. בהתאם ספה מלוכלכת הופכת את הסלון כולו למוזנח וזה גם הרושם שתייצר הדירה באופן כללי. שירות ניקוי ספות מעלים את כל הלכלוכים, מחטא את הרהיט שאנחנו יושבים ושוכבים עליו ובעצם מחדש את המראה של הספה כך שהתועלת ממנו גבוהה.

כדי להבטיח מקסימום תועלת חשוב לבחור נכון את החברה שתבצע עבורכם את פעולת הניקיון - ובפרט לבחון את הקריטריונים הבאים.

ציוד

כמו בתחומים רבים אחרים, גם בעולם ניקוי הספות (והשטיחים, המזרונים וכו') הציוד השתכלל באופן משמעותי בעשור האחרון. בהתאם הקריטריון הראשון לבחירת החברה שתשדרג לכם את הספות ואת הסלון (או המשרד, או כל חלל אחר שיש בו ספה) הוא איכות הציוד. כך למשל מכונה מתקדמת לניקוי באמצעות קיטור מחוללת פלאים עם כל ספה, ומנקה אותה בזמן קצר מאוד.

חומרי ניקוי מאושרים לשימוש וידידותיים לסביבה

דגש נוסף עבור כל חברת ניקיון ובפרט חברה שמנקה את הספות שאנחנו נמצאים בקרבתן שעות רבות מדי יום הוא איכות חומרי הניקוי.

קודם כל אלה חייבים להיות חומרים מאושרים לשימוש ע"י המשרד להגנת הסביבה שהוא הגוף הרגולטורי הרלוונטי בישראל. בנוסף, כדאי שאלה יהיו חומרים מתקדמים שטביעת הרגל האקולוגית שלהם מינימלית - גם כי אנחנו חיים בעידן שבו כבר ברור לגמרי שלכל אחד ואחת מאיתנו אחריות לצמצם את הפגיעה בכדור הארץ, וגם כי חומרים ידידותיים לסביבה הם גם חומרים ידידותיים לבני אדם. כשבוחרים בחברה שמקפידה לעבוד עם חומרים מאושרים ובטוחים אפשר לישון בשקט באמת (כולל על הספה).

אזורי שירות וזמינות

כשמחפשים חברה שמבצעת ניקוי ספות בתל אביב או בראשון לציון מן הסתם יש שלל אפשרויות. אם אתם נמצאים במצפה רמון או בעפולה, רצוי לוודא מראש שהחברה מגיעה אליכם. כמו כן כדאי לבחון את הזמינות של כל חברה. בהקשר זה כדאי לדעת שלקראת פסח וראש השנה, כשכולנו מתמלאים באנרגיות של התחדשות ובין השאר מנקים את הבתים ואז שמים לב לכתמים על הספה ולכך שהיא דהויה באופן כללי, הביקוש לשירותיהן של חברות הניקיון עולה באופן משמעותי - מומלץ להיערך מראש ולהקדים את הזמנת השירות.

שירות ואמינות

השיקול האחרון אבל הלא פחות חשוב בבחירת החברה שתנקה את הספות וגם תחטא אותן הוא רמת השירות. חברה ותיקה ורצינית כמו למשל חברת פרופסור לניקיון תגיע בדיוק במועד שהזמנתם אותה, הצוות יענה בסבלנות ובאופן מפורט על כל שאלה ויתייחס במלוא הרצינות לכל בקשה, הניקיון עצמו יתבצע ביעילות ובזריזות, תוך כדי ניקוי הספה יישמרו הסדר והניקיון בדירה או במשרד, וההתנהלות באופן כללי תהיה עם מאור פנים אמיתי - כך שהתועלת תכלול גם שירות מצוין.

מחיר

אנחנו מורגלים לקבל כל החלטה לא רק על סמך התועלת אלא גם על סמך העלות. גם כשהמטרה היא ניקוי ספות יש משקל בלתי מבוטל למחיר, אבל חשוב לוודא שלא בוחרים חברה אך ורק לפי ההצעה הזולה ביותר אלא שמשקללים בהחלטה גם את האיכות של הציוד, החומרים והשירות - בסופו של דבר את הסכום שתשלמו לחברה תשכחו תוך זמן קצר, ואילו התועלת מהספה הנקייה, הנעימה והמזמינה תשפר את איכות החיים לכל השנה.

ניקיון ספות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד