י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
קיבלו סקירה מקיפה

רבני ביתר ביקרו במקווה החדש של ביאלא ב"ב

רבני העיר ביתר הגיעו לביקור במקווה החדש ההולך ונבנה ע"י מרכז מוסדות ביאלא ב"ב בשכונת התמר בעיר ביתר הרבנים הגיעו למקום, על מנת לעמוד מקרוב על התקדמות הבנייה ולעיין בפרטי התוכניות ושאכן יענה על כל הדרישות ההלכתיות. צפו בגלריה 

רבני ביתר ביקרו במקווה החדש של ביאלא ב"ב
רבני ביתר במקווה של ביאלא ב"ב צילום: שלומי כהן

ביקור רב רושם של רבני העיר ביתר התקיים ביום ראשון האחרון באתר הבניה של המקווה הראשון בשכונה המערבית, שכונת התמר בגבעה B2, המוקם לתפארה בבניין האדיר של מרכז מוסדות ביאלא ב"ב ברחוב הרב שך.

זה מכבר פנו רבני העיר הכואבים את עובדת היעדר מקווה טהרה בשכונה החדשה אל עסקני הקהילות באזור, ועוררו על דבר הצורך הדחוף בבניית מקווה בשכונה. משהתקבלה הידיעה על כך שפרנסי קהילת ביאלא ב"ב גמרו אומר להיענות לבקשת הרבנים ונטלו על שכמם את עול הקמת המקווה, הביעו רבני העיר את שביעות רצונם, וכעת הטריחו עצמם הרבנים לבקר במקום.

בין הרבנים שהגיעו היו המרא דאתרא הגר"י תופיק, ראב"ד העיר הגר"צ ברוורמן, ראב"ד העיר לקהילות הספרדים הגר"י מועלם, חבר הבד"צ ורב דחסידי צאנז הגרא"ש שטיגליץ, רב דחסידי ערלוי הגר"י סופר, רב דקהילת המתמידים הגרב"מ מינצברג, רב דחסידי ויז'ניץ הגר"ש איצקוביץ ורב דחסידי קרלין הגר"י ברנדויין.

הרבנים הגיעו למקום, על מנת לעמוד מקרוב על התקדמות הבנייה ולעיין בפרטי התוכניות, וכדי לוודא שהמקווה העתיד להיות מוקם בקרוב, אכן יענה על כל הדרישות ההלכתיות ועל כל צורכי המקום. תשומת לב מיוחדת ניתנה למקווה הכלים שיוקם בסמוך ואשר יעמוד אף הוא לשירות כלל תושבי השכונה.

במהלך הסיור, קיבלו הרבנים סקירה מקיפה על תכניות הבניה והתרשמו באופן בלתי אמצעי מכלל ההידורים המושקעים בבניית המקווה. רבני העיר הודו מקרב לב לעסקנים על מאמציהם הכבירים עד הנה, אך בד בבד הוסיפו להפציר שימשיכו  לעשות כל אשר לאל ידם על מנת לזרז את תהליכי הבנייה, והביעו את תקוותם כי בקרוב נוכל לחגוג את פתיחת שערי המקווה לרווחת תושבי המקום. "במיוחד בימים אלו של תשובה ורחמים זו זכות גדולה לפעול להרבות טהרה בישראל" אמרו הרבנים.

מעורבותם האישית של כבוד הרבנים, נסכה עידוד רב בקרב העסקנים הנמרצים הממשיכים לפעול ביתר שאת למען השלמת בניית מקווה הטהרה בפאר והדר למען טהרתן של ישראל.

ביאלא בני ברק מקווה ביתר עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד