י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שוק רותח

שיא ביקושים בג'רוזלם אסטייטס: 100 מיליון דולר מכירות בחצי שנה

הביקושים לנדל"ן הירושלמי בשיא: 100 מיליון דולר בחצי שנת מכירות בפרויקט "ג'רוזלם אסטייטס" בשנלר

שיא ביקושים בג'רוזלם אסטייטס: 100 מיליון דולר מכירות בחצי שנה
ג'רוזלם אסטייט צילום: יח

שוק הנדל"ן היהודי בארץ רותח, ולא רק בגלל הקיץ בישראל. התנועה הגוברת של יהודים בכל העולם במגמה לרכוש דירה בארה"ק ובמיוחד בירושלים, ממשיכה לעלות בקצב מתמיד, והמחירים מטפסים בהתאם.

בג'רוזלם אסטייטס זה מתבטא ביתר שאת, סיום הבניה והאכלוס המוצלחים של שלב א' והתקדמות שלב ב' במקביל לעלייה הכללית בביקוש הובילו להקדמת שיווק וביצוע בנייני שלב ג' "הלולב", ו"העוגן".

במחלקת השיווק של  ג'רוזלם אסטייטס אומרים כי "אין ספק שיש כאן אטמוספירת מגורים חדשה שלא ראינו בישראל. החל מאיכות הבנייה, הלובאים המלונאיים, ועד חווית הכניסה והיציאה דרך הגן הפרטי 'שדרת האמפורה' המדוברת אשר בעונה זו של השנה ניתן לצפות בשיא פריחתה, כולל שושנות המים בבריכת המים האקולוגית עם דגי הנוי והצמחים הייחודיים בין שבילי האבן מרחיבי הלב. רוכשי הדירות והמשפחות שנכנסו לביתם בג'רוזלם אסטייטס ומתגוררות במתחם, תרמו לביקושים כשהם מספרים לידידיהם אודות חווית המגורים הנפלאה שהם חווים יום יום".

בסיכומה של חצי השנה האחרונה אומרים בג'רוזלם אסטייטס, ניתן לומר כי סך המכירות עמד על לא פחות ממאה מיליון דולר בס"ד, בחציה הראשון של שנת 2021. הסכומים האלו מול הביקושים הנותרים גבוהים, מוכיחים כי שוק הנדל"ן הולך לקראת עליית מחירים נוספת, כולל בדירות היוקרה ברמה הגבוהה ביותר שאפשר לרכוש בירושלים.



ג'רוזלם אסטייטס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד