כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
האש בהרי ירושלים

ראש הממשלה הורה לבחון בקשת סיוע בינלאומי

האש בירושלים עדיין משתוללת ולמרות הערכות ראש הממשלה נפתלי בנט אמש כי תושג שליטה על האש בשעות הצהרים, כעת מקיים בנט דיון נוסף בו הורה לבחון פנייה לבקשת סיוע בין לאומי 

ראש הממשלה הורה לבחון בקשת סיוע בינלאומי
האש בערי ירושלים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

האש בירושלים עדיין משתוללת ולמרות הערכות ראש הממשלה נפתלי בנט אמש (ראשון) כי תושג שליטה על הלהבות בשעות הצהרים, האש התחדשה היום בעוצמה, וכעת מקיים בנט דיון נוסף בו הורה לפנות ולבקש סיוע בין לאומי למאמצי הכיבוי.

בשעה האחרונה קיים ראש הממשלה דיון הערכת מצב נוספת בעניין השריפה בהרי ירושלים. בדיון השתתפו שר הביטחון בני גנץ, השר לביטחון הפנים עמר בר לב, מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, נציב כבאות והצלה, ראש המל"ל, מזכיר הממשלה, מנכ"ל משרד רה"מ, המזכיר הצבאי לראש הממשלה, מפקד מחוז ירושלים ובכירים נוספים.

בדיון ראש הממשלה הנחה את משרד הביטחון ואת צה"ל להמשיך לתת כל סיוע שיידרש למאמצי הכיבוי וההצלה. כמו כן, הנחה רה"מ לבחון האם ישנן יכולות נוספות לחיל האוויר שניתן לרתום למאמץ ההשתלטות על האש.

בנוסף, נמסר כי בנט הנחה את השר לביטחון פנים בר לב, ביחד עם המטה לביטחון לאומי (מל"ל), לבחון פניה לסיוע בינלאומי בכיבוי השריפות, שבנט מדגיש כי "החשיבות העליונה היא להצלת חיי אדם ולכן אין להסס באשר לפינוי יישובים ואנשים, אלא לנקוט בגישה מחמירה ולפנות את כולם".

שריפה בירושלים נפתלי בנט סיוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד