ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"תקפו באכזריות"

תושבי ב"ב ומודיעין עילית נאשמים בדקירת תלמיד ישיבה: "שלף חפץ - ודקר בחוזקה"

שבועיים אחרי דקירת תלמיד הישיבה בפארק ציבורי באשדוד, במהלך קטטה המונית שפרצה בשל ריב בין ילדים, הוגש היום כתב אישום נגד העצורים, תושבי בני ברק ומודיעין עילית | הפרקליטות דורשת להאריך את מעצרם עד תום ההליכים | "תקפו בצוותא חדא באלימות חמורה את המתלוננים, כל זאת לעיני ילדים רכים", נכתב בכתב האישום

תושבי ב"ב ומודיעין עילית נאשמים בדקירת תלמיד ישיבה: "שלף חפץ - ודקר בחוזקה"
זירת הדקירה באשדוד צילום: ארגון הצלה

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (שני) כתב אישום נגד שני המעורבים בדקירת תלמיד הישיבה באשדוד לפני כשבועיים. השניים, תושבי בני ברק ומודיעין עילית, נאשמים בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה ותקיפה הגורמת חבלה ממשית בנסיבות מחמירות

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', השניים נעצרו לאחר שבמהלך קטטה בפארק בן גוריון ברחוב מורדי הגטאות בעיר, נדקר צעיר כבן 17 מחסידות מוכרת בעיר, ונפצע באורח קשה. הוא הובהל על ידי ניידת טיפול נמרץ לבית החולים, שם הוא נותח בבטנו.

בכתב האישום שהוגש היום על ידי הפרקליטות מתואר, כי בשל ויכוח פעוט תקפו השניים "באכזריות 5 בני משפחה בפארק באשדוד ודקרו בבטנו אחד מבני המשפחה, קטין בן כ-17.5". על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שאול ציון, בשעות הערב, שהו הנאשמים והמתלוננים, להם אין היכרות מוקדמת, עם בני משפחותיהם, בפארק בן גוריון באשדוד.

בשלב מסוים, בשל ויכוח סתמי בין ילדי שתי המשפחות, תקפו הנאשמים בצוותא חדא באלימות חמורה את המתלוננים, כל זאת לעיני ילדים רכים. "בשלב מסוים", כפי שמתואר בכתב האישום, "שלף הנאשם חפץ חד הנחזה להיות סכין, ודקר בחוזקה בבטנו של קטין בן כ-17.5. הקטין הובהל למרכז הרפואי "אסותא", שם נותח ואושפז בטיפול נמרץ"

מיד לאחר מכן, ניסה הנאשם להימלט ברכב. שניים מבני משפחת הנדקר דלקו אחריו, ומשהנאשם הבחין בהם, יצא מהרכב כשהוא אוחז במוט ארוך עשוי ברזל ואיים עליהם. כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע בצוותא עבירות של חבלה בכוונה מחמירה ותקיפה הגורמת חבלה ממשית בנסיבות מחמירות. בנוסף, מיוחסות לאחד הנאשמים שתי עבירות של איומים.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשת המעצר צוין, כי "מעשיהם של הנאשמים מצביעים על אכזריות ותעוזה רבה, ומלמדים על מסוכנותם הגבוהה לציבור בכלל".

דקירה תקיפה אשדוד כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד