כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ניהול השריפה בהרי ירושלים

בליכוד תוקפים את בנט: "למה הוא מחכה?"

דקות לאחר שהורה לבחון בקשה לסיוע בינלאומי למיגור השריפות בהרי ירושלים - מפלגת האופוזיציה הליכוד תקפה אותו על כך שלא פנה לסיוע כבר אמש: "הוא צריך לגייס מיד סיוע בינלאומי כדי לא לבזבז זמן; מדובר בחיי אדם"

בליכוד תוקפים את בנט: "למה הוא מחכה?"
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שתקפו אותו על כך שהתמהמה במתן החיסון השלישי, הערב (שני) תוקפים במפלגת 'הליכוד' את ראש הממשלה נפתלי בנט על כך שהוא לא מבקש סיוע בינלאומי בעניין השריפות בהרי ירושלים.

דקות לאחר שהורה "לבחון" בקשה לסיוע ממדינות בעולם, בליכוד ביקרו אותו על כך שמתמהמה ולא ביקש כבר אתמול סיוע, והיום הוא רק מורה לבחון.

"‏כבר אתמול בנט היה צריך לבקש סיוע בינלאומי כדי לכבות את השריפות באזור ירושלים", כתבו. למה הוא מחכה? הוא צריך לגייס מייד סיוע בינלאומי ולא לבזבז זמן יקר כפי שעשה כשחיכה 6 שבועות עד שהביא את החיסון השלישי נגד הקורונה".

לדבריהם, "מדובר בחיי אדם. תודה לכוחות הכיבוי וההצלה שנלחמים למען הצלת חיים!". כך בהודעת 'הליכוד'.

לפני כן, כאמור, הורה בנט לשר הביטחון בני גנץ והמל"ל לבחון בקשה לסיוע בינלאומי, בהערכת מצב נוספת שקיים בעניין השריפה, שממשיכה להתפשט בהרי ירושלים, דיון שבו השתתפו בכירי שרי הממשלה וגורמי המשרד לביטחון הפנים שאמון על מערך הכבאות.

דקות לאחר הודעת 'הליכוד', פורסם כי שר החוץ, יאיר לפיד פנה למקבילו היווני, ניקוס דנדיאס בבקשה להיערך לסיוע אווירי בכיבוי השריפה בהרי ירושלים וקיבל ממנו תשובה שיוון תסייע ככל שתוכל.

במקביל ערך שר החוץ התייעצויות עם צוות המשרד העוסק בסיוע הבינ"ל הפועל מתוך חדר המצב של המשרד, שם מרכזים כעת פניות ליוון, קפריסין, איטליה, צרפת ומדינות נוספות כולל מאזורנו, בשיתוף פעולה עם המשרד לביטחון פנים.

בנוסף, שוחח השר עם רב טפסר דדי שמחי, נציב הכבאות וההצלה, קיבל ממנו תמונת מצב ודגשים על הצרכים בשטח. בעיקר על הצורך במטוסי כיבוי למחר בבוקר.

מפלגת הליכוד נפתלי בנט שריפה בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד