י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הסתה ותמיכה במאבק מזוין

קריאה לחקור את חבר הכנסת: "צריך לשבת בכלא"

לאחר שכוחות צה"ל פעלו למעצר מבוקש והרגו לפי הדיווחים פלסטינים, ארבעה ערבים לאחר שמתפרעים ירו לעברם - חבר הכנסת עופר כסיף מ'הרשימה המשותפת' קרא "לחסל את כיבוש ומייד" | ארגון ימני טוען שהוא צריך לשבת בכלא: "על הסתה במאבק מזוין נגד ישראל"

קריאה לחקור את חבר הכנסת: "צריך לשבת בכלא"
עופר כסיף בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שתקף את מותם של ארבעה פלסטינים הלילה (שני) על ידי חיילי צה"ל במהלך פעילות מבצעית, קריאה הערב ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לחקור את חבר הכנסת עופר כסיף מ'הרשימה המשותפת'.

כסיף התייחס בפוסט בפייסבוק למותם של ארבעה פלסטינים, לאחר שעשרות מתפרעים ירו לעבר חיילי צה"ל במהלך פעילות מבצעית בג'נין, וקרא לשים סוף ל"כיבוש". בארגון הימני 'אם תרצו' טענו שהוא צריך לשבת בכלא, וקראו ליועץ המשפטי לממשלה לחקור אותו.

"צבא הכיבוש פלש הלילה לעיר ג'נין והרג בה ארבעה פלסטינים", כתב כסיף בדף הפייסבוק שלו. "השקר כאילו ישראל לא מנהלת משטר כיבוש צבאי בכל הגדה המערבית נחשף שוב. ולראייה - עצם הפלישה לשם כאוות נפשו של הכובש והציפיה שיקבלו אותו בברכה ולא ינסו לסלקו".

'מחפיר ומחליא שלמעשי הפשע שותפים בשתיקה ואף במעשה חברי הקואליציה של מרצ, העבודה ורע"מ. בושה!", תקף את מפלגות השמאל היושבות בממשלה וקינח באמירה מקוממת: "את הכיבוש צריך לחסל, ומייד!", כך כסיף על מדינת ישראל, צבאה וחייליה.

בתנועת הימין 'אם תרצו' תקפו אותו על דבריו ומסרו: "‏עופר כסיף צריך לשבת בכלא על הסתה ותמיכה במאבק מזוין נגד ישראל. הלילה בג'נין ניסו מחבלים עלובים לפגוע בחיילי צה"ל. ברוך השם חיילינו הצליחו לחסל אותם".

"למרבה התדהמה, חבר כנסת בישראל, עופר כסיף, לא רק מספיד את המחבלים אלא אף מצדיק את הירי. ‏בתוך כנסת ישראל יושב אדם שמתיר את דמם של חיילי צה"ל. אנו קוראים ליועמ"ש מנדלבליט להעמיד אותו מיד לדין", קראו.

הסתה לטרור הסתה לאלימות עופר כסיף כיבוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד