כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בדיון על החיסונים בבתי הספר

ראש הממשלה זעם על שאשא-ביטון: "התפוצץ עליה"

לאחר שבועות של ויכוחים על סוגיית החיסונים בבתי הספר, היום התקיים דיון בנושא - כשראש הממשלה קרא למשרד החינוך להוביל מבצע חיסונים לבני נוער והאשים: "אתם לא עושים כלום" | אחד ממשתפי הדיון טען שהוא "התפוצץ" של שרת החינוך

ראש הממשלה זעם על שאשא-ביטון: "התפוצץ עליה"
נפתלי בנט צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

שיחה טעונה היום (שני) בדיון שהתקיים בנושא חיסוני הקורונה בבתי הספר. לאחר שבועות של סירוב מצד שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון לחסן את התלמידים בשעות הלימוד בבתי הספר - בנט זעם על השרה וגער בה.

לפי הדיווח של ירון אברהם ב'חדשות 12', ראש הממשלה נפתלי בנט הרים את קולו על שרת החינוך יפעת שאשא-וביטון ומנכ"ל משרדה יגאל סלוביק לאחר שעד כה לא הגיעו למתווה לגבי החיסונים בבתי הספר, כשבועיים לפני פתיחת שנת הלימודים.

נציגי משרד הבריאות הציגו בדיון את הנתון שלפיו עד עכשיו רק 35% מבני הנוער התחסנו, אך למרות זאת השרה ומנכ"ל משרדה המשיכו להתעקש שלא לאפשר לחסן את התלמידים בשעות בתי הספר.

"אין לנו בעיה שתחסנו, אנחנו רק נגד חיסונים בשעות הלימודים", אמרו השנים לנציגי משרד הבריאות. "אנחנו לא חושבים שמנהלי בתי ספר ומנהלי המחוזות צריכים לעסוק בזה".

בעקבות דבריהם, ראש הממשלה בנט הרים את קולו וזעם על השניים: "התמלאה כוס ההמתנה, אתם צריכים להיות אלה שיובילו את מבצע החיסונים של בני הנוער, אתם לא עושים כלום!". אחד הנוכחים דיון טען שבנט "התפוצץ על שרת החינוך". כלשונו.

יפעת שאשא ביטון נפתלי בנט חיסון ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד