כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הצדיק שכונה ה"אולטרסאונד"

הרב איפרגן מקרית אתא נפטר מקורונה

אבל בחצרות איפרגן: בבית החולים רמב"ם הלך לעולמו הרב הצדיק רבי חיים עמרם איפרגן זצ"ל, רב ביהכנ"ס אהבת אחים בקרית אתא שנפטר מנגיף הקורונה בגיל 72. אחיו הוא האדמו"ר 'הרנטגן' מנתיבות

הרב איפרגן מקרית אתא נפטר מקורונה
רבי חיים עמרם איפרגן זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבית החולים רמב"ם בחיפה הסתלק הערב (שני) לגנזי מרומים הרב הצדיק רבי חיים עמרם איפרגן זצ"ל, רב ביהכנ"ס 'אהבת אחים' בקרית אתא ומהדמויות המוכרות בעיר, שנפטר לאחר שנדבק בנגיף הקורונה והוא בן 72. נודע בכינויו ה'אולטרסאונד'. עם פטירתו ירד אבל כבד על הקריות בצפון הארץ,

רבי חיים עמרם זצ"ל נולד לאביו הגאון הצדיק רבי שלום איפרגן זצ"ל - ה'בבא שלום', כשאביו השקיע בו את מלא הכוחות למען יגדל בתורה ויראת שמים.

הרב איפרגן לא זכה להיפקד בזרע של קיימא, ולפני כעשרים שנה החל להתפרסם שמו כמי שבכוחו לברך חשוכי בנים בברכה לזש"ק, ואף כמה מגדולי ישראל העידו כי כיוון שמברך בלב נשבר ובעין טובה על כן תפילותיו נענות, בגלל כוח ברכתו היה מכונה לעיתים 'האולטרסאונד הקדוש'.

רבי עמרם חיים זכה לשמש כסנדק באלפי בריתות, ואף הקים מוסדות ענפים בקריות, הכוללים בית מדרש להוראה ומפעלי צדקה וחסד כשאך לפני שלוש שנים הגיע יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי לביקור מקיף במוסדות. רבי חיים עמרם נהג לומר כי כל מטרתו להמשיך דרך אביו הקדוש הבבא שלום זצ"ל, רבים מתושבי הקריות הלכו לאורו וראו בו את אדמורם ומנהיגם הרוחני.

רבי עמרם היה מקושר בלב ונפש לאחיו האדמו"ר רבי יעקב ישראל איפרגן מנתיבות הנודע בכינוי 'הרנטגן' וכן הותיר אחריו אחים ואחיות ובני משפחה המנהיגים חצרותיהם ברחבי הארץ, חסידים ומעריצים רבים המבכים את לכתו של איש שנתן את כולו לעבודת השם, אהבת ישראל, נתינה וחסד.

בקרית אתא נפרדים מהרב ומספרים ל'בחדרי חרדים' על אדם מיוחד. בין יתר מעלותיו הגדולות היה מתמסר ומוקיר אברכים ולומדי תורה, היה עוזר לאנשים שנקלעו למצוקות שונות. חבל על דאבדין.

מסע הלוויה מחר יום (שלישי) בשעה 12:30 בצהריים מהיכל הכולל של הרב זצ"ל ברחוב איפרגן בקרית אתא לבית העלמין בעיר שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

אולטרסאונד הרב איפרגן קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד