ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"מתחדשות"

מאות נשים יחד: סדנת ההכנה לחגים של סיון נפתחת הערב

נשים רבות מרחבי הארץ והעולם הצטרפו לקהילת הנשים החדשה "מתחדשות" עם סיון רהב-מאיר, לסדנת הכנה לשנה החדשה. הסדנה תיפתח הערב בזום, וישתתפו בה הרבנית ימימה מזרחי, הרב מיכי יוספי, זיווה מאיר ועוד

מאות נשים יחד: סדנת ההכנה לחגים של סיון נפתחת הערב
סדנה לקראת החגים צילום: יח"צ

"בין השריפות לבין הקורונה, בין הפוליטיקה לבין החופש הגדול, היה לי חשש שחודשי אלול ותשרי יתפספסו, ויעברו על ידי", מספרת סיון רהב-מאיר. "לכן פתחתי את הסדנה הזו, קודם כל בשבילי. כדי לקבל כלים ולהגיע מוכנה יותר לחגים. אלה ימים של אי ודאות גדולה, אנחנו לא יודעים איך נתפלל ואיך נתארח בחגים, אבל זו לא סיבה לשכוח את המהות של מה שמתרחש עכשיו.

"אני שמחה שנשים רבות מהארץ ומהעולם החליטו להצטרף. ישנן רווקות שנרשמו וגם נשואות, אימהות צעירות וגם סבתות, וגם גרושות ואלמנות. יש עולות חדשות, יש נשים שחיות בחו"ל, ואני באמת מתרגשת להתחיל לפגוש ולהכיר את כולן וללמוד ביחד. ה'זום' מאפשר לייצר מפגש כזה שבו כולן יכולות להתחבר מהבית, מהרכב, מאיפה שנוח, ולהיות איתנו.

"אנחנו משקיעים שעות במעקב אחרי מספר המאומתים, ואחרי הגרפים השונים של הקורונה, אבל אין סיבה שהיא תשכיח מאיתנו את הכותרת הראשית הגדולה של הימים האלה – ראש השנה מגיע".

הסדנה, בת חמישה מפגשי זום, תתחיל כאמור הערב ותימשך עד לערב יום כיפור.

לפרטים ולהצטרפות מהירה לסדנת "מתחדשות">>

סיוון רהב מאיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד