י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
השליכו את התפילין

במהלך החתונה: רכבם של החתן והכלה נפרץ

באולם אירועים במרכז ירושלים, נחגגה ביום שני שמחת חתונה. בשעה שהאורחים הרבים רוקדים לצלילי המוזיקה, שני תושבי מזרח ירושלים פרצו לרכבם של החתן והכלה | אזרח שהבחין בנעשה הזעיק את כוחות המשטרה שדלקו אחר החשודים

במהלך החתונה: רכבם של החתן והכלה נפרץ
הרכב צילום: דוברות המשטרה

שני חשודים תושבי מזרח ירושלים, נעצרו אתמול לפנות בוקר (שני) במרכז העיר ירושלים על ידי כוחות המשטרה שהוזעקו אל סמוך לאולם אירועים, בעקבות דיווחו של אזרח שהבחין בחשודים פורצים לרכב.

השוטרים שהגיעו למקום, איתרו את השניים שהחלו להימלט תוך שהם שמשליכים חפצים מידיהם ואת הכיסוי שעטו על פניהם. בין היתר ניסה אחד החשודים להתנגד למעצרו עד שהושלם ההליך והוא נאזק.

צוות שוטרים נוסף דלק אחר החשוד השני שנמלט והוא אותר על ידם ברחוב סמוך ונעצר גם כן. בסריקה בנתיב בריחת החשודים, אותר בעל הרכב בעת שאסף את התפילין השייכים לו לאחר שהושלכו על ידי אחד החשודים בעת בריחתו. בחקירה התברר כי הרכב הינו של חתן וכלה - והוא נפרץ בעיצומה של החתונה.

כמו כן, בחיפוש ברשות החשודים נתפס רכוש נוסף החשוד כגנוב מאירוע התפרצות נוסף. החשודים שנעצרו, כבני 25, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה ומעצרם הוארך אתמול בשלושה ימים נוספים, עד יום רביעי 18.8.21, לטובת המשך החקירה.

פריצה רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד