י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
קנין סודר

הגאב"ד שלף את הכיפה ורכש קרקע לשמיטה

הגאב"ד הגר"מ גרוס רכש קרקע לקראת השמיטה על ידי ארגון 'מחבבי שביעית'. לאחר שעשה שלושה קניינים, בירך את החקלאי ועודד את מקורביו לרכוש קרקע באמצעות ארגון 'מחבבי שביעית' המתווך קרקעות ישירות מהחקלאי לקונה ללא רכישות ביניים

הגאב"ד שלף את הכיפה ורכש קרקע לשמיטה
בשעת הקניין צילום: יח"צ

לקראת שנת השמיטה תשפ"ב ביקש גאב"ד חניכי הישיבות הגאון רבי מרדכי גרוס לרכוש קרקע בארץ ישראל על מנת לשמור שמיטה כדין ולזכות בכל הברכות האמורות בתורה. לשם כך זימן אליו את ראשי ארגון 'מחבבי שביעית' ואת מר יואל בוסקילה חקלאי מהיישוב תירוש, ורכש ממנו את הקרקע ישירות ללא תיווך.

הגר"מ גרוס ביקש לדקדק בכל דרכי הקניין, ולאחר ששילם חמש מאות שקלים עבור ד' אמות לכל שנת השמיטה, חתם על שטר המכירה אותו ניסח בעצמו לפי כל השיטות. בסיום, שלף את הכיפה מתחת הכובע, והורה לחקלאי להשתתף בקניין סודר. רק אז, כשסיים את שלוש דרכי קניין קרקע – כסף, שטר וסודר, נחה דעתו וחיוך עלה על פניו.

לחצו כאן והצטרפו למיזם רכישת הקרקעות>>>

או חייגו: 072-395-2213

לאחר הרכישה בירך את החקלאי ושאר הגיבורים שרכשו קרקע והפכו למקיימי מצוות שמיטה כדת וכדין. לשאלת הנוכחים בחדר אמר כי מי שרוכש קרקע לקראת שמיטה ושומר את הלכותיה, יש לו דין כמו כל חקלאי אחר ועליו נאמר "גיבורי כח" וזוכה לברכה האמורה בתורה "וציוויתי את ברכתי".

הגאב"ד הורה למקורביו ובני ביתו לרכוש קרקע דווקא על ידי ארגון 'מחבבי שביעית' אשר מתווך את הקרקעות ישירות מהחקלאי לקונה ללא רכישות ביניים, מה שמהדר ברכישה ואף מסייע לחקלאי לשמור על השמיטה בלי דאגה כלכלית.


הגאב"ד רוכש קרקע • קרדיט: יח"צ

כזכור, כל גדולי הדור קבעו כי הרכישה על ידי 'מחבבי שביעית' היא הרכישה הנכונה והמהודרת ביותר לקראת שנת השמיטה. להצטרפות לגיבורים, הכנס כבר עכשיו ורכוש קרקע בחמישים שקלים לחודש בלבד, למשך עשרה חודשים. בכך תהפוך לחקלאי בעצמך, ותזכה בכל הברכות האמורות בתורה.

לחצו כאן והצטרפו למיזם רכישת הקרקעות>>>

או חייגו: 072-395-2213

שמיטה קרקע חקלאית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!