י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לקראת כינוס המועצת

בהתנחלויות פונים לבנט: "עוד לא מאוחר לתקן"

אחרי שגורמים בלשכת ראש הממשלה טענו שהתוכניות בבנימין לא תואמות את מספר התוכניות שמציג ראש המועצה - היום הוא פונה לבנט ומבקש ממנו להעביר את תמונת המכתב: "אשמח למסור את הרשימה המדויקת" | השבוע תתכנס מועצת התכנון העליונה שתאשר את כמות האישורים שינתנו לבניית דירות בהתנחלויות

בהתנחלויות פונים לבנט: "עוד לא מאוחר לתקן"
אילוסטרציה צילום: פלאש 90

אחרי שפתח במחאה מולו, היום (שלישי) ראש מועצת בנימין ישראל גנץ, מבכירי ראשי הרשויות ביו"ש, פנה לראש הממשלה נפתלי בנט וביקש להציג לו את תוכניות הבניה המדויקות.

גנץ פנה לבנט לאחר שגורמים בלשכת ראש הממשלה טענו כי מספר התכניות בבנימין שהוצג אינו תואם את המספרים והתכניות אותם מציגה מועצת בנימין, שהחלה כאמור במחאה על כך שיאשרו להם רק 14 יחידות דיור, מתוך כ-2,000 שביקשו.

"בישיבת המת"ע הצפויה השבוע צפויים לבוא לאישור 14 יחידות דיור בלבד מתוך 2000 ביישובי בנימין", פנה גנץ. "זהו מצב שאני כראש מועצה האמון על פיתוח היישובים ורווחת התושבים לא יכול להשלים איתו".

"פורסם כי בפני כבודו הונחו מספרים אחרים של יחידות דיור והפער אינו מוכר בלשכת ראש הממשלה. בפניי נמצאות התוכניות, אשמח למסור את הרשימה המדויקת עם סטטוס מדויק לכל תכנית בכל יישוב. עוד לא מאוחר לתקן", קרא לראש הממשלה.

מועצת בנימין וראש המועצה ישראל גנץ פתחו בתחילת השבוע במחאה מול משרד רוה"מ, לנוכח ההחלטה לאשר כמות מזערית של בנייה ביו"ש. במחאה נכחו עשרות חברי כנסת וראשי רשויות ביו"ש.

קרדיט: דוברות בנימין

אישורי בניה בנימין התנחלויות נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד