ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"התנהגות בזויה"

דרישה מיו"ר הכנסת: להשעות את אחמד טיבי

לאחר שיו"ר סיעת 'הרשימה המשותפת' התעמת בשבת עם חייל בחברון, חבר הכנסת שלמה קרעי מ'הליכוד' שיגר מכתב ליו"ר הכנסת מיקי לוי - ובו דרש שישעה את הראשון מתפקידו כסגן יו"ר הכנסת | קרעי נימק את דרישתו: "הוא מנצל בבוטות את תפקידו הרם כנגד חיילי צה"ל"

דרישה מיו"ר הכנסת: להשעות את אחמד טיבי
אחמד טיבי בכנסת צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

העימות - והסערה: היום (שלישי) יו"ר הכנסת מיקי לוי קיבל מכתב, ובו ביקשו ממנו להשעות את חבר הכנסת אחמד טיבי מתפקידו, לאחר שהתעמת עם חייל צה"ל חברון.

חבר הכנסת שלמה קרעי מ'הליכוד' שיגר את המכתב ליו"ר הכנסת, ודרש ממנו להשעות מיד את טיבי מתפקידו כסגן יו"ר הכנסת. לטענתו, מכיוון שהח"כ מ'הרשימה המשותפת' התעמת עם החייל, הוא לא ראוי להיות בתפקידו הממלכתי.

"טיבי עלב, צעק והתנהג באופן ברוטאלי ומבזה כלפי חיילי צה"ל השומרים על המקום", תיאר בפתח מכתבו ללוי על העימות של טיבי עם החייל. "מדובר בהתנהגות בזויה של מי שאמור לייצג את כנסת ישראל ולא את הפרלמנט של האויב הפלשתיני".

הח"כ מ'הליכוד' המשיך: "מתוקף תפקידו כסגן יו"ר הכנסת, הוא מייצג גם אותך אדוני יו"ר הכנסת, ובטוחני שהינך מתנגד ומגנה בכל תוקף את ההתנהלות הבזויה של הח"כ מהרשימה המשותפת. מלכתחילה, מינויו לסגן יו"ר הכנסת הוא ביזיון לכבוד הבית הזה".

"כעת, כשהוא מנצל בבוטות את תפקידו הרם כנגד חיילי צה"ל השומרים עלינו לילות כימים, מצופה מיו"ר הכנסת להשעות אותו לאלתר ולהעביר מסר שכבודם של חיילי צה"ל אינו הפקר בידי ח"כים התומכים באויב", קרא.

כזכור, בשבת האחרונה יו"ר סיעת 'הרשימה המשותפת' הגיע עם חבריו למפלגה לסיור בחברון - ולפתע התפתח עימות בינו לחייל צה"ל, שניסה לחסום את מעבר הצועדים. אך צה"ל טען שהלוחם פעל כראוי.

אחמד טיבי מיקי לוי יו''ר הכנסת תקיפת חייל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד