י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מתניעים קדימה

סיפורו של האב החרדי שחסך בחוכמה כסף רב

עמוס לנדסמן (53), אב לשישה ילדים וסב לשלושה מספר על הדרך בה הצליח לחסוך כסף רב על ידי צמצום משמעותי בהוצאות ביטוח הרכב • "זה כמו לקבל כמה חודשים מתנה בביטוח החובה" משתף

סיפורו של האב החרדי שחסך בחוכמה כסף רב
רכב סטיישן. אילוסטרציה צילום: Yaakov Lederman/Flash90

עמוס לנדסמן (53), אב לשישה ילדים וסב לשלושה, הרביעי בדרך, מפזר את הילדים לישיבות ועושה את הדרך לעבודתו מבית שמש לגבעת שמואל כבר עשורים. בשנים האחרונות הוא גם עוזר לבתו, אוסף את הקטנים שלה מהגנים בסוף היום ומחזיר אותם הביתה. "הסטיישן הוותיקה והטובה הזאת מאפשרת לי להתפרנס ולדאוג למשפחה שלי," מספר עמוס "אבל בשנים האחרונות הביטוח שלה רק הולך ועולה. אני צרכן נבון, את כל הרכבים שהיו בבעלותי, אולי כבר מגיל 20, ביטחתי אצל אותו סוכן ביטוח, אני מכיר אותו, סומך עליו. פעם השירות היה שווה את המחיר, אבל היום כבר ברור לי, להמשיך בדרך הישנה הזאת – זה לא חכם."

עמוס צודק. בשנים האחרונות מחירי הביטוח באמצעות סוכן הלכו ועלו. "בשנה האחרונה ההוצאה הזאת נהייתה כבדה עלי. בהשוואת מחירים שעשיתי מצאתי שאני יכול לחסוך מאות שקלים בשנה אם אבטח את הרכב ב-AIG, הסוכן שלי לא יכול להתחרות בסכומים האלה, ואני לא יכול ולא רוצה להמשיך לשלם את העמלות המטורפות. אנחנו חייבים להיות חכמים, לעזוב את סוכני הביטוח ולהתקדם – ולא רק שזה משתלם, זה גם מאוד פשוט."
שני דברים היו חשובים לעמוס כשהחליט לעשות את המעבר, להמשיך לקבל שירות אישי ומצוין ולהוזיל את ההוצאה על ביטוח הרכב, הכיוון היה ברור – לחסוך את עמלת הסוכן. "בבירורים שערכתי מצאתי את הנתון הזה: על פי בדיקת משרד האוצרAIG היא החברה שמשלמת תביעות הכי מהר בישראל. פרט חשוב מאוד, במקרה של תאונה, שלא נדע".

באתר הידידותי של חברת הביטוח AIG, מצא עמוס עוד כמה פרטים מעניינים: בעל הרכב יכול להתאים את הביטוח המקיף לתקציב שעומד לרשותו ולהעדפותיו, להחליט מה לבטח ומה לא. ואם אתה נוסע פחות מעמוס, תוכל לשלם על הביטוח המקיף לפי מספר הקילומטרים שאתה עושה, ובהתאם להוזיל באופן ניכר את עלותו. "היום גם הילדים שלי נוהגים מדי פעם ברכב, וב-AIG אני יכול להפעיל ביטוח לפי ק"מ לא רק בעבור ילדי, אלא לכל נהג מזדמן, ואפשר להפעיל את הביטוח מכל מקום ובכל זמן באפליקציה פשוטה". את הגמישות הזאת אי אפשר למצוא במקום אחר, בוודאי לא אצל סוכן, והיא באה לידי ביטוי גם מגוון הדרכים שבהן אפשר לפנות לחברה. עמוס מעדיף לדבר עם נציג בשירות הטלפוני, ול-AIG יש מוקד מקצועי שהמענה בו הוא המהיר בארץ ונציגיו יודעים לתת את כל התשובות, אבל אפשר גם לעשות הכול באתר או באפליקציה, אפילו להגיש תביעה מקוונת.

"הגישה של AIG מצאה חן בעיני, נוסף על ביטוח רכב חכם, מתקדם, עכשווי, אפשר להרגיש שב-AIG השירות מותאם למציאות ומכוּון לטובת הלקוח. אני, כאמור, נוסע ברכב לא חדש, ו-AIG מספקת לי שירותי דרך וגרירה מכל מקום ובכל שעה ביום או בלילה, ללא השתתפות עצמית. אבל קח לדוגמה מקרה שמוכר לכל נהג בישראל: מישהו נכנס בך מאחור בחנייה ודפק לך את הפגוש – זה יכול להגיע להוצאה כבדה של כמה אלפי שקלים. ל-AIG יש כיסוי פגושים מיוחד, שמאפשר תיקון או החלפה של פגוש בהשתתפות עצמית זעומה, ללא הגבלת מימושים ומבלי שנרשם לך שתבעת את הביטוח. לא הפעלת את הפוליסה – היא לא מתייקרת. זה שירות."

עמוס מצא שכל התהליך חכם, מהיר ונוח מאוד. "והכי חשוב, בשבתות ובחגים, לא נוסעים – לא משלמים. זה כמו לקבל כמה חודשים מתנה בביטוח החובה וחודש מתנה בביטוח המקיף. אבל זה יותר מהכסף, זו ההתייחסות האישית אלי ולחרדים כמוני. זה קנה אותי," אומר עמוס. "בלחיצת כפתור קיבלתי הצעת מחיר, יצרתי לי ביטוח תפור ליכולות ולצרכים שלי, חסכתי מאות שקלים וקניתי לי שקט נפשי, אם ח"ו יקרה משהו, AIG תשלם, ועל פי משרד האוצר, היא תשלם מהר יותר מכל חברות הביטוח בישראל. בלחיצת כפתור – יצאתי חכם."

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ותצאו חכמים!

סוכן ביטוח AIG

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד